  • 21. Data: 2021-11-30 08:09:29
    Temat: Re: Kulsoństwo nie zna prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.11.2021 o 21:24, Henryk Hajdan napisał:

    > Jeden z posłów podczas gadającego programu w TV powiedział, że "my tu
    > siedzimy bez masek", a redaktor powiedział, że jest takie prawo że
    > administrator budynku może okreslić, że u niego można bez masek.

    W zasadzie, to administrator budynku nie ma uprawnień do wprowadzania
    takiego czegoś, bo nie ma do tego delegacji ustawowej. Tu wyjaśnienia
    daje radca prawny Anna Kubala.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 22. Data: 2021-11-30 08:11:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27.11.2021 o 00:15, Zbynek Ltd. napisał:
    Znajdziesz mi gdzieś definicje "maseczki", albo wyjaśnisz, na jakiej

    > Niemniej w tym prawie tweetowym (a może ustawie) jest wymieniony komin
    > jako niespełniający wymogu zakrywania twarzy.

    tylko w tweetowym. w zapisach nawet tych nielegalnych nie ma nic na ten
    temat. Ba jest to tak zapisane, że w zasadzie krem nałożony na twarz
    powinien wystarczyć.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 23. Data: 2021-11-30 08:13:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27.11.2021 o 00:46, Zbynek Ltd. napisał:

    > Cośtam poseł Braun mówił o ustawie o wykonywaniu mandatu posła.

    > Nie ma też definicji skarpetki i chusteczki do nosa.
    > Idź do sklepu, np. sportowego, i zapytaj się czy możesz kupić komin.
    > Myślę, że mają taki towar. Myślę że mają więcej towarów, które nie
    > posiadają definicji.

    Wyjątkowo Robert ma rację. A co zabawniejsze - zapis w tym nielegalnym
    rozporządzeniu jest taki, że najbardziej pasuje krem na twarz, gdyż co
    jak co, ale po prawodawcy nie spodziewam się, że używa zdrobnień.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2021-11-30 11:47:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :

    > Wyjątkowo Robert ma rację. A co zabawniejsze - zapis w tym nielegalnym
    > rozporządzeniu jest taki, że najbardziej pasuje krem na twarz, gdyż co
    > jak co, ale po prawodawcy nie spodziewam się, że używa zdrobnień.

    De facto to macie rację. Maseczka to takie coś mokre, lepkie,
    nakładane ze słoika na twarz :-)
    W normach dotyczących tej szmatki ze sznurkami zakładanymi za uszy
    występuje nazwa "maska medyczna"
    https://sklep.pkn.pl/pn-en-14683-ac-2019-09p.html

    Jak można coś sp... w ustawach, to rząd to zawsze sp...

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 25. Data: 2021-12-05 22:31:18
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    W dniu 2021.11.26 o 21:36, A. Filip pisze:

    > Na grupie prawo podaj datę, nazwę programu i telewizji albo spadaj :-)
    > [ Te przepisy "zmiennymi są" ]

    To było Śniadanie Rymanowskiego Polsat NEWS 21 listopada