  • 1. Data: 2021-02-08 22:44:11
    Temat: Ksiądz wynagradzany
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://www.onet.pl/informacje/onetszczecin/ksiadz-d
    ymer-dostal-od-panstwa-10-mln-zl-na-prowadzone-inicj
    atywy/4tn7j88,79cfc278

    Ksiądz oskarżany o molestowanie nieletnich dostał od państwa 10 mln zł
    na prowadzone inicjatywy

    Ksiądz Andrzej Dymer od lat kieruje biznesami archidiecezji
    szczecińskiej. Jak ustaliło OKO.press, publiczne instytucje i spółki z
    udziałem państwa przekazują miliony na jego inicjatywy. Mimo że kuria
    szczecińska od 1995 r. była świadoma doniesień o wykorzystywaniu
    nieletnich chłopców przez księdza Dymera, nie stało to na przeszkodzie,
    aby powierzać mu kolejne kierownicze stanowiska.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-02-08 23:16:58
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany jak Polański
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
> [...]
    > nieletnich chłopców przez księdza Dymera, nie stało to na
    > przeszkodzie, aby powierzać mu kolejne kierownicze stanowiska.

    Zarzucasz złamanie których przepisów prawa?
    Czy może żądasz stosowania "zasady domniemania winy"?
    Gazeta Wyborcza była świadoma zarzutów wobec Jankowskiego przynajmniej
    od 2004 gdy była sprawa e prokuraturze. *WTEDY* walnęła tytuł o
    "pomówieniach" a "przejrzała" dopiero w 2018. Jak GW powinna odpowiadać
    za ten 14 lat medialnego parasola ochronnego nad według jej aktualnej wersji
    "z pewnością pedofilem"?

    To co zacytowałeś bez sporej ilości dodatkowych detali jest bez
    większego znaczenia o ile się nie zastosuje domniemania winy czyli gdy
    wątpliwości są rozstrzygane na korzyść oskarżanego.

    PISF dofinansował film Polańskiego:
    https://pisf.pl/aktualnosci/pisf-przyznal-dofinansow
    ania-koprodukcjom-mniejszosciowym/

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-02-09 11:42:38
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >wykorzystywaniu nieletnich chłopców przez księdza Dymera, nie stało
    >to na przeszkodzie, aby powierzać mu kolejne kierownicze stanowiska.

    Ale ale ... nie dla ksiedza, tylko "na jego inicjatywy".

    "od 2010 r. prowadzi kościelny szpital w Szczecinie oraz trzy domy
    opieki społecznej"

    Kto tam ze Szczecina, ten moze sprawdzic, czy w szpitalu pod gabinetem
    dyrektora pałętaja sie jakies dzieci.

    J.

  • 4. Data: 2021-02-09 12:08:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 22:44:11 +0100, Animka napisał(a):

    > Ksiądz oskarżany o molestowanie nieletnich dostał od państwa 10 mln zł
    > na prowadzone inicjatywy

    Brakuje mu rozmachu Marciala Macielo Degollado, ale na skalę archidiecezji
    szczecińskiej sprawdza się całkiem dobrze, skoro prowadzi tak liczne dzieła
    boże, za cudze pieniądze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-02-09 13:04:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >archidiecezji
    >szczecińskiej sprawdza się całkiem dobrze, skoro prowadzi tak liczne

    parafrazujac, ze rzad nie ma wlasnych pieniedzy ... to i Kosciol nie
    ma, prowadzi za pieniadze wiernych :-)

    Ale ale ... w artykule mowa od roku 2010 ... to kto mu wtedy dal ?

    J.

  • 6. Data: 2021-02-09 13:23:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Feb 2021 13:04:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale ale ... w artykule mowa od roku 2010 ... to kto mu wtedy dal ?

    Chętnie się dowiem.

    Piszą, że - najwyraźniej potem:
    "M.in. była to premier Beata Szydło (przekazująca pieniądze z rezerwy
    budżetowej państwa), Lasy Państwowe za rządów Konrada Tomaszewskiego
    (przyjaciela ministra Jana Szyszki oraz kuzyna Jarosława Kaczyńskiego),
    Fundacja Orlen oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki
    Wodnej."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-02-09 15:58:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-09 o 11:42, J.F. pisze:
> [...]
    > opieki społecznej"
    >
    > Kto tam ze Szczecina, ten moze sprawdzic, czy w szpitalu pod gabinetem

    Pewnie te jego inicjatywy to taki parawan.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-02-09 16:00:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-09 o 12:08, Olin pisze:

    > Brakuje mu rozmachu Marciala Macielo Degollado, ale na skalę archidiecezji
    > szczecińskiej sprawdza się całkiem dobrze, skoro prowadzi tak liczne dzieła
    > boże, za cudze pieniądze.

    Obłowi się i czmychnie gdzieś za granicę.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-02-09 18:10:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Chętnie się dowiem.

    >Piszą, że - najwyraźniej potem:
    >"M.in. była to premier Beata Szydło (przekazująca pieniądze z rezerwy

    Najwyrazniej potem, a mnie interesuje przedtem.

    Moze po prostu dobra robote robi i mu nawet PO dawalo ...

    J.

  • 10. Data: 2021-02-10 09:21:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Feb 2021 18:10:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > Najwyrazniej potem, a mnie interesuje przedtem.

    Mnie też.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek