  • 11. Data: 2021-02-16 11:22:19
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 22:44:11 +0100, Animka napisał(a):

    > Ksiądz Andrzej Dymer od lat kieruje biznesami archidiecezji
    > szczecińskiej. Jak ustaliło OKO.press, publiczne instytucje i spółki z
    > udziałem państwa przekazują miliony na jego inicjatywy. Mimo że kuria
    > szczecińska od 1995 r. była świadoma doniesień o wykorzystywaniu
    > nieletnich chłopców przez księdza Dymera, nie stało to na przeszkodzie,
    > aby powierzać mu kolejne kierownicze stanowiska.

    No i zszedł:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,267
    94327,ks-andrzej-dymer-nie-zyje-informacje-potwierdz
    a-kuria-szczecinsko-kamienska.html#s=BoxOpMT

    Kolejny po Wesołowskim, który nie doczekał sprawiedliwości na tym świecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-02-16 11:28:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    a-kuria-szczecinsko-kamienska.html#s=BoxOpMT

    > Kolejny po Wesołowskim, który nie doczekał sprawiedliwości na tym

    Czyli jest postęp? Jankowski za życia był "POMAWIANY" [(C) 2004 GW], a został
    oskarżony przez swoich byłych medialnych obrońców dopiero lata po śmierci.
    W tym przypadku "ledwo ledwo" ale jeszcze zdążyli opluć jeszcze za życia.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2021-02-16 13:34:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Feb 2021 11:28:26 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czyli jest postęp?

    Pewnie, że jest. Drymer się wywinął, ale to nie znaczy, że upiekło się
    arcykapłanowi ideologii rzymsko-pedofilskiej Andrzejowi Dziędze, bo Watykan
    dalej zajmuje się jego zaniechaniami w sprawie przypadków wykorzystywania
    seksualnego przez księży.
    Za czasów Jana Pawła II od kremówek było nie do pomyślenia, żeby pedofile
    nie dostali wsparcia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2021-02-16 17:33:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    za-kuria-szczecinsko-kamienska.html#s=BoxOpMT
    >Kolejny po Wesołowskim, który nie doczekał sprawiedliwości na tym

    Ale jakiez ma znaczenie ten swiat w obliczu zycia wiecznego.

    A ja jakos tak ciekaw jestem:
    -jakos przypadkiem ten temat sie akurat teraz przypomnial/nawinal,

    -czy ktos monitorowal sprawe i napisal, gdy juz ksiadz nie mogl
    sprostowac ...

    J.

  • 15. Data: 2021-02-17 12:17:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > nieletnich chłopców przez księdza Dymera, nie stało to na przeszkodzie,
    > aby powierzać mu kolejne kierownicze stanowiska.

    Ten demon seksu kierował kościelnym Instytutem Medycznym im. Jana Pawła II.
    Ma już godnego następcę na tym stanowisku:

    <<W poniedziałek zmarł ks. Andrzej Dymer, od 25 lat oskarżany o
    wykorzystywanie seksualne kilkunastoletnich chłopców, głównie swoich
    podopiecznych ze Schroniska im. Brata Alberta. Ks. Dymer przez lata
    kierował Instytutem Medycznym im. Jana Pawła II, prowadzącym domy opieki
    społecznej. Jeszcze przed weekendem odwołał go z tej funkcji abp Andrzej
    Dzięga - stało się to przed emisją głośnego reportażu w TVN 24, który
    opowiada o tym, jak przez lata kolejni biskupi nic nie robili z zarzutami
    wobec "finansisty" zachodniopomorskiego Kościoła.

    Nowym szefem Instytutu Medycznego im. Jana Pawła II - prowadzącego m.in.
    dom opieki dla chorych psychicznie osób w podeszłym wieku w byłym szpitalu
    miejskim Szczecinie - został Marcin J.

    To ten sam człowiek, który jako pracownik opieki społecznej nielegalnie
    przejął 49-metrowe mieszkanie państwa W. na szczecińskim Niebuszewie,
    wykorzystując fakt, iż starsze małżeństwo dostało miejsce w domu seniora
    (DPS). Nowy szef kościelnego instytutu przed laty został w związku z tym
    prawomocnie skazany za oszustwo. Ponieważ kiedy toczył się jego proces, był
    już dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, prezydent
    Piotr Krzystek w 2010 r. odwołał go ze stanowiska ze względu na "utratę
    zaufania". Ostateczny wyrok zapadł w 2012 r.>>

    https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,267979
    78,zmarlego-ks-andrzeja-dymera-w-koscielnym-instytuc
    ie-zastapil.html?_ga=2.29939960.651867328.1613375743
    -1609251266.1595588080#a=190&c=8000

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-02-17 17:22:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >Watykan
    >dalej zajmuje się jego zaniechaniami w sprawie przypadków

    Tylko czy do tego nie zmierza - na razie umarzaja kolejne sprawy z
    powodu smierci "podejrzanego",
    a arcybiskup ma juz 69 lat ... czas na emeryturke.
    Watykan mu moze ... pochowku w katedrze zakazac ...

    Mam nadzieje ze zarzuty byly mocniejsze niz ten szokujacy przypadek:
    https://www.o2.pl/informacje/ks-andrzej-dymer-nie-zy
    je-reporter-wyznal-ze-jest-jego-niedoszla-ofiara-660
    9061224434528a

    J.

  • 17. Data: 2021-02-17 17:32:46
    Temat: Re: Ksiądz "przedawniony jak Polański" - HAŃBA?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/sprawa-ksiedza-andrzeja-dyme
    ra-wyrok-w-jego-sprawie-nie-bedzie-upubliczniony-502
    2569

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2021-02-18 12:11:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Feb 2021 17:22:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mam nadzieje ze zarzuty byly mocniejsze niz ten szokujacy przypadek:
    > https://www.o2.pl/informacje/ks-andrzej-dymer-nie-zy
    je-reporter-wyznal-ze-jest-jego-niedoszla-ofiara-660
    9061224434528a

    Rozumiem, że jesteś zwiedziony finałem i sam wolałbyś inny, a tymczasem
    stara gwardia - Jankowski, Wesołowski, Drymer - odchodzi, ale wystarczy się
    zakręcić bliżej zakrystii, żeby zaznać pełni wrażeń z młodziakami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2021-02-19 00:50:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-16 o 13:34, Olin pisze:

> [...]
    > seksualnego przez księży.
    > Za czasów Jana Pawła II od kremówek było nie do pomyślenia, żeby pedofile

    Podobno JP o wszystkim wiedział, tylko siedział cicho bo nie miał
    wsparcia. Był ubezsłaslowiony?

    --
    animka

  • 20. Data: 2021-02-20 22:35:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-17 o 12:17, Olin pisze:

> [...]
    78,zmarlego-ks-andrzeja-dymera-w-koscielnym-instytuc
    ie-zastapil.html?_ga=2.29939960.651867328.1613375743

    Jakim prawem kościelny dostaje stanowisko w państwowej, niekościelnej
    instytucji. Wszystko tak w naszym kraju pochrzanione, że aż się słabo
    robi. Na dodatek najpierw straszyli szczepionkami, ze mamy sie
    zaszczepić, teraz maja to w ciężkim poważaniu. Szczepionek brakuje, ja
    nie mam nawet jeszcze przydzielonego terminu. Zanim moja grupa wiekowa
    otrzyma szczepinkę(albo nie otrzyma) to wiele ludzi zdąży już
    "pozdychać." Zresztą te szczepionki juz nie działają, bo wirus już się
    zmutował, przybrał grożniejszą formę.

    --
    animka