  • 21. Data: 2021-02-20 22:36:50
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-17 o 17:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    net...

    > Tylko czy do tego nie zmierza - na razie umarzaja kolejne sprawy z
    > powodu smierci "podejrzanego",
    > a arcybiskup ma juz 69 lat ... czas na emeryturke.
    > Watykan mu moze ... pochowku w katedrze zakazac ...
    >

    > Mam nadzieje ze zarzuty byly mocniejsze niz ten szokujacy przypadek:
    > https://www.o2.pl/informacje/ks-andrzej-dymer-nie-zy
    je-reporter-wyznal-ze-jest-jego-niedoszla-ofiara-660
    9061224434528a

    Jak oni to robią, że jak już wielka trwoga to raptem umierają. Skąd mają
    cyjanek, czy jakąś inna truciznę?

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-02-22 10:58:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 20 Feb 2021 22:35:11 +0100, Animka napisał(a):

    > Jakim prawem kościelny dostaje stanowisko w państwowej, niekościelnej
    > instytucji.

    Suwerenowi to nie przeszkadza. Głosuje na takich, którzy sprzedają działki
    i budynki za 1% wartości albo nie chodzi na wybory, bo po co.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2021-02-22 13:31:59
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany jak Polański
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Gazeta Wyborcza była świadoma zarzutów wobec Jankowskiego przynajmniej
    > od 2004 gdy była sprawa e prokuraturze. *WTEDY* walnęła tytuł o
    > "pomówieniach" a "przejrzała" dopiero w 2018. Jak GW powinna odpowiadać
    > za ten 14 lat medialnego parasola ochronnego nad według jej aktualnej wersji
    > "z pewnością pedofilem"?

    znaczy się gw prowadziła śledztwo i stwierdziła brak winy ?
    ty to coraz większy nieogar

  • 24. Data: 2021-02-22 14:48:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > znaczy się gw prowadziła śledztwo i stwierdziła brak winy ?
    > ty to coraz większy nieogar

    Znaczy się GW 2004 uznała (w tytule) z pełnym GW profesjonalizmem zanim
    prokuratura zamknęła śledztwo to "pomówienia" a nie oskarżenia. Czyli
    GW 2004 w praktyce oskarżyła oskarżających Jankowskiego że go pomawiają.
    GW profesjonaliści nie wiedzieli że "w 3mieście dawno wiedzieli"?
    [ Wersja po wersji GW 2018]. Czy może prawda tamtego etapu (rządów SLD)
    nie wymagała troski o "dobro dzieci" kosztem "kapelana Solidarności"?

    To co GW wyprawiała w 2004 niby nie miało żadnego wpływu na to jak
    ochoczo poszkodowani ujawniali się potem?

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2021-02-22 15:25:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    n...@o...pl pisze:
> [...]

    >Czyli
    >GW 2004 w praktyce oskarżyła oskarżających Jankowskiego że go

    Jakos tak ... no chyba, ze to faktycznie bezpodstawne pomowienia ..

> [...]
    >SLD)
    >nie wymagała troski o "dobro dzieci" kosztem "kapelana Solidarności"?

    Ale jak - ze zasluzonego "kapelana Solidarnosci" trzeba bronic przed
    atakami tych "bylych komuchow z SLD" ?

    Prokuratura juz nie calkiem komusza byla, SLD Kosciola raczej nie
    atakowalo ... moze GW z tych, co "nie wiedzialo" ?

    A jak tam bylo naprawde ... ja nie wiem, ale przeciez sporo osob sie
    blizej ksiedza krecilo ...

    https://www.newsweek.pl/polska/oskarzyciel-ks-jankow
    skiego-nie-jest-wiarygodny-w-podobnej-sprawie-uznano
    -go-za/dvcchfp

    >To co GW wyprawiała w 2004 niby nie miało żadnego wpływu na to
    >ochoczo poszkodowani ujawniali się potem?

    No chyba, ze ich jednak nie bylo ...

    J.

  • 26. Data: 2021-02-22 15:57:28
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Animka napisał(a):
    > https://www.onet.pl/
    >Jak ustaliło OKO.press

    Czyli niemiecka buda w PL i "ż" buda w PL:)
    Razem mają ponad 95% udziału w ryneczku mediów.

    Piętnujemy przy okazji nieszybki wymiar sprawiedliwości czeciej erpe:)

  • 27. Data: 2021-02-22 16:14:04
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Animka napisał(a):

    > Pewnie te jego inicjatywy to taki parawan.

    Jakie inicjatywy? Na co konkretnie i kiedy dostał?
    Proszę zgłosić pomysł likwidacji 1% odpisu podatku na wszelkie inicjatywy
    i obserwować kwiki:)