  • 1. Data: 2009-07-28 10:00:57
    Temat: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    http://www.tvn24.pl/12690,1611874,0,1,koniec-parking
    owej-samowoli-przed-hipermarketami,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2009-07-28 11:07:42
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > http://www.tvn24.pl/12690,1611874,0,1,koniec-parking
    owej-samowoli-przed-hipermarketami,wiadomosc.html

    Znowu dziennikarzyna coś słyszał ale nie wie gdzie ;))
    Problem leży nie w kodeksie drogowym a w kodeksie wykroczeń.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2009-07-28 14:38:24
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Znowu dziennikarzyna coś słyszał ale nie wie gdzie ;))
    > Problem leży nie w kodeksie drogowym a w kodeksie wykroczeń.

    I tak i nie - gdyby kodeks drogowy zastosować także do parkingów przed
    supermarketami, to problem by się automatycznie rozwiązał.

    A tak naprawdę jego rozwiązanie jest znacznie bardziej proste i można by
    zastosować go już teraz - otóż przepisy ruchu drogowego obowiązują na
    drogach publicznych, ale także w tzw. strefach zamieszkania (wtedy
    niezależnie czy są prywatne czy publiczne). Wystarczyłoby przekształcić
    parkingi marketów w strefy zamieszkania - i sprawa rozwiązana.

    Wiem, bo ćwiczyłem temat przy okazji prywatnych dróg na zamkniętym
    strzeżonym osiedlu.

    LM

  • 4. Data: 2009-07-28 15:01:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wystarczyłoby przekształcić
    > parkingi marketów w strefy zamieszkania - i sprawa rozwišzana.

    tak z ciekawosci - parking przed supermarketem i strefa zamieszkania - nie
    widzisz zadnego dziwactwa takiej konstrukcji?

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 5. Data: 2009-07-28 15:30:46
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    wiadomości news:28072009.426FBB80@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > tak z ciekawosci - parking przed supermarketem i strefa zamieszkania - nie
    > widzisz zadnego dziwactwa takiej konstrukcji?

    Czepiasz się ;)

  • 6. Data: 2009-07-28 18:51:52
    Od: marjan <k...@g...com>

    Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:28072009.426FBB80@budzik61.poznan.pl...

    > Czepiasz się ;)

    Strefa zamieszkania .. produktów spożywczych ;) i nie tylko.. ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Morycz
    [e-mail bez cyferek]

  • 7. Data: 2009-07-28 19:46:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Czepiasz się ;)

    z jednej strony chcemy zeby prawo było epsze, czyli m.in. jasniejsze, z
    drugiej strony nawet tu padaja takie dziwne pomysły rodem z wiejskiej zeby
    teren parkingu był terenem zamieszkania ....
    No to sie czepiam! :)

    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert

  • 8. Data: 2009-07-28 20:21:03
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Budzik pisze:

> [...]
    > drugiej strony nawet tu padaja takie dziwne pomysły rodem z wiejskiej zeby
    > teren parkingu był terenem zamieszkania ....

    Uważam, żę wprowadzenie na parkingach marketowych zasad rodem ze strefy
    zamieszkania jest całkiem rozsądnym pomysłem..., a osoba, która go
    zaproponowała... no cóż... :-) odznaczyła się bardzo kreatywnym myśleniem.

    Pewnie, że to nie zostanie wprowadzone, bo urzędnicy i znacząca część
    naszego społeczeństwa myślą bardzo..., że tak powiem... szablonowo bez
    kszty kreatywności, a czasem by się bardzo przydało i ułatwiłoby to
    życie :-).

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 9. Data: 2009-07-29 06:16:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > strefy zamieszkania jest całkiem rozsądnym pomysłem..., a osoba, która
    > go zaproponowała... no cóż... :-) odznaczyła się bardzo kreatywnym

    nie rozumiesz.
    nie pisze o tym, czy wprowadzenie na parkingu zasad *rodem* ze strefy
    zamieszkania ma sens czy nie.
    Pisze o tym, ze wlasnie takie machlojki typu "zrobimy parking przed
    marketem strefa zamieszkania" sa nielogiczne.
    No bo kto, bez dokładnego wczytywania sie w ustawe, skojarzy ze parking
    jest strefa zamieszkania?

> [...]
    > naszego społeczeństwa myślą bardzo..., że tak powiem... szablonowo bez
    > kszty kreatywności, a czasem by się bardzo przydało i ułatwiłoby to

    Urzednicy mysla wlasnie bardzo kreatywnie.
    Stad np. w tak prostych sprawach jak jazda rowerem po chodniku tak
    zagmatwane przepisy ze wlasciwie nie wolno, ale wolno jezeli predkosc jest
    conajmniej taka i taka. Czyli nie wolno w dzien, ale wolno juz w nocy bo
    wtedy ta predkosc sie zmienia. Prosta sprawa ale zagmatwana w taki sposób,
    ze mało osób zdaje sobie sprawe, o co chodzi.

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

  • 10. Data: 2009-07-29 06:21:20
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisali:

    > tak z ciekawosci - parking przed supermarketem i strefa zamieszkania - nie
    > widzisz zadnego dziwactwa takiej konstrukcji?

    Mozna tez mieszkac w jeziorze ;>

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)