  • 11. Data: 2024-05-11 16:33:00
    Temat: Re: Koniec bezkarności?
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 16:13, Kviat pisze:

    > LOL :)
    > To żeś sobie autorytet znalazł... dlaczego mnie nie dziwi, że masz tak
    > wielkie zaufanie do niego i dlaczego powołujesz się na jego wypierdy.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Skoro jak twierdzisz pis jest pro-ru, to i w drugą stronę od Łukaszenki
    w stronę pisuw powinny być achy i ochy.

    Nic takiego nie ma. Ochy i achy Łukaszenki są w stronę Donka, jak już
    klepałem w nadziei na lepsze relacje.

    Łatwe do sprawdzenia:
    https://www.youtube.com/watch?v=1v31tqYhmNc pisy

    https://www.youtube.com/watch?v=pxWxPg4o_tQ donki

    Teraz możesz ciąć co niewygodne i ofkors dalej szukać jeleni.

  • 12. Data: 2024-05-11 17:31:28
    Temat: Re: Koniec bezkarności? [Znajdą więcej sędziów "szpiegów"?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > < uszczypliwość>Jak to miło z twijej strony że tagujesz swoje
    > wypowiedzi, inaczej nikt by za cholerę nie wiedział o czym mówisz.
    > </uszczypliwość>

    Za wiele razy się naciąłem na usenecie na ludzi z detektorem ironii
    niskiej jakości albo z dużym zacięciem do rżnięcia głupa.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2024-05-11 20:36:10
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 13:39, Kviat pisze:
    > Mam nadzieję, że również dla zwykłych pożytecznych idiotów.
    >
    > https://youtu.be/J3fnIG6e51w
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    cyt.
    w 2000 r. sędziowie wywalczyli sobie wyjęcie spod procedury
    sprawdzającej ws. dostępu do informacji niejawnej.
    https://www.youtube.com/watch?v=lMX_IfPJFaA&t=361s

  • 14. Data: 2024-05-12 13:50:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.05.2024 o 16:26, alojzy nieborak pisze:

    > Jeśli Piotnek wykłada się na całym ogóle widocznym z góry,

    Zamiast sekciarskiego pierdolenia podałbyś przykład tego
    "wykładania".

    > nie ma sensu
    > wchodzić w szczegół.

    Oczywiście... bo twój sekciarski umysł mógłby niechcący zderzyć się z
    rzeczywistością, a bardzo tego nie lubi.

    > Następna gadająca głowa z jutuba przy okazji
    > pisząca książki. Nie podam nic bo go nie słucham.

    Czyli nie wiesz gdzie się wykłada, ale się wykłada?

    > Podałem Ci pro-ruskość pisu i związaną z tym ściemę.

    W podanym linku wyjaśnił jak to działa.
    I tak jakoś się składa, że wygrywa z nimi procesy sądowe o tę "ściemę".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2024-05-12 13:57:09
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-12 o 13:50, Kviat pisze:
    > Zamiast sekciarskiego pierdolenia podałbyś przykład tego
    > "wykładania".

    Jesteś zbyt odporny&oporny jak widać.
    Dowody zapodałem w video.
    Wyciąłeś więc był dysonansik:)
    Dalej nie ma sensu.

  • 16. Data: 2024-05-12 14:01:56
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-12 o 13:50, Kviat pisze:
    > W podanym linku wyjaśnił jak to działa.
    > I tak jakoś się składa, że wygrywa z nimi procesy sądowe o tę "ściemę".

    Zerknąłem do pierwszego z brzegu linka.

    "ruski łącznik", nie ma zakazu pisania. Pismak może pisać, od tego jest.

    "ruskich łączników" dużo, np. ci od handlu diamentami, czy pełoscy
    pośrednicy handlu ropą w orlenie do kontaktów z ruskimi sprzedawcami. Są
    tacy i tyle. I to ma być afera?

  • 17. Data: 2024-05-12 14:06:17
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 13:39, Kviat pisze:
    > Mam nadzieję, że również dla zwykłych pożytecznych idiotów.
    >
    > https://youtu.be/J3fnIG6e51w
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    https://www.youtube.com/watch?v=ClmObfA7EMM

    Kfiatku? Znasz gościa? :)

  • 18. Data: 2024-05-12 14:11:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.05.2024 o 13:57, alojzy nieborak pisze:

    > Jesteś zbyt odporny&oporny jak widać.
    > Dowody zapodałem w video.

    "Chcę Was także poinformować, że zarówno służby, prokuratura jak i
    komisja, którą powołamy już w zgodzie z Konstytucją, zbada bardzo
    precyzyjnie, nie przed kamerami, bez cyrków, bez festiwali medialnych,
    zbada bardzo dokładnie wpływy rosyjskie i białoruskie na rządy
    Zjednoczonej Prawicy. One nie podlegają dyskusji dzisiaj, jest tylko
    kwestia ich skali."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2024-05-12 14:52:49
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-12 o 14:11, Kviat pisze:

> [...]
    > zbada bardzo dokładnie wpływy rosyjskie i białoruskie na rządy
    > Zjednoczonej Prawicy. One nie podlegają dyskusji dzisiaj, jest tylko

    Znaczy najpierw Donkowe chcieli komisji, później już nie chcieli, a
    teraz znów chcą.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Pisoska zła zapora była zła bo była pisoska. Zostanie rozbudowana
    a rozbudowa będzie dobra:)
    https://twitter.com/WolnoscO/status/1787375546554364
    394

    Szymek kłamliwy pytany o likwidację gotówki.
    - nie
    - tak
    https://twitter.com/Sally098765432/status/1788650117
    236429292

    Zielony ład, tym razem pisy, tak&nie
    https://www.youtube.com/shorts/IOvJ1IilYSw

    Wnioski:
    cyt.
    A wszystko to pewne tak prawie, jak listek na wietrze, w trawie ślad,
    jak latem zerwany w trawie dmuchawiec, gdy zawieje wiatr.

  • 20. Data: 2024-05-12 15:35:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 14:52, alojzy nieborak pisze:
    > Znaczy najpierw Donkowe chcieli komisji, później już nie chcieli, a
    > teraz znów chcą.

    Osobiście uważam, że każda komisja śledcza jest wyrazem tego, że
    normalne ustawowe procedury okazały się niewystarczające. Przykładowo
    nie po to wybieram Posła, by ten osobiście badał z jakiego powodu
    samolot wpadła na drzewo. Gdybym wiedział, ze w takim celu go wybieram,
    to pewnie by trzeba się kierować innymi przesłankami.

    Celem komisji samym w sobie nie powinno być ustalenie okoliczności
    samych zdarzeń (katastrofa, wpływy wschodniej, czy zachodniej polityki
    itd.) a naprawa prawa tak, by to odpowiednie służby mogły zbadać
    kolejne podobne zdarzenie, a nie posłowie osobiście.

    To może do takiej komisji osobne wybory?
    --
    (~) Robert Tomasik