    From: "zenit" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Date: 16 Sep 2004 19:30:55 +0200

    Kilka dni temu znany aktor w programie TVP2 -chwalił się w studio że zbiera
    grzyby które są pod ścisłą ochroną i zachwalał ich walory smakowe. Prezenterka
    telewizyjna pokazywała przed kamerą wyszuszone grzyby tego chronionego
    gatunku. TVP2 przez publikacje tego rodzaju zachęca do łamania prawa...
    Pytanie gdzie trzeba zgłosić tego rodzaju zachowanie się telewizji publicznej?
    Nie mam niestety nagrania tego programu ale to co piszę jest w 100% prawdziwe i
    myślę że TVP2 odpowiednim urzęddnikom musi udostępnić takie nagranie.
    Pozdrawiam
    Zenit