  • Data: 2004-09-16 22:16:57
    Temat: Re: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sep 2004 19:30:55 +0200, "zenit"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Kilka dni temu znany aktor w programie TVP2 -chwalił się w studio że zbiera
    >grzyby które są pod ścisłą ochroną i zachwalał ich walory smakowe. Prezenterka
    >telewizyjna pokazywała przed kamerą wyszuszone grzyby tego chronionego
    >gatunku. TVP2 przez publikacje tego rodzaju zachęca do łamania prawa...
    >Pytanie gdzie trzeba zgłosić tego rodzaju zachowanie się telewizji publicznej?

    Do prokuratury, mozesz do swojej albo do warszawskiej, gdzie
    chcesz, prokurator sam przesle to do stosownej wedle sprawy
    Wyslac listem poleconym.

    ------------
    Imie nazwisko, adres Miejscowosc, data

    Prokuratura Rejonowa w (...)

    Zawiadomnienie o mozliwosci popelnienia przestepstwa

    Wnoszę o wszczęcie postępowania
    przeciwko (...) - (jesli sprawca jest znany)
    w sprawie (...) - (jesli sprawca nie jest znany)

    (podać tresc wniosku, opisac zaistniałe przestepstwo, przedstawic
    okolicznosci sprawy, podac jakie przepisy naruszono (to nie jest
    konieczne), wskazac swiadkow mogacych potwierdzic przytoczone
    fakty(jesli istnieja))

    Ponieważ działam bez adwokata proszę o poinformowanie mnie o moich
    prawach i obowiązkach związanych z niniejszym wystąpieniem.

    podpis

    Zalaczniki (ewentualne):
    - ?
    - ?

    PS Kibicowac sprawie i nie pienic sie przy tym zbytnio ;-)