  • 61. Data: 2021-12-16 17:27:14
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 14:57, _Master_ pisze:

    > Jak babcia kasia usiłuje przypierdolić policjantowi to jest karana za
    > przypierdolenie? ;-)

    Niespecjalnie, bo usiłują jej przyklepać naruszenie nietykalności a nie
    usiłowanie. Ale chyba nawet za to nie jest specjalnie karana.

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2021-12-16 19:04:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-16-grudnia-2021 o 17:27, Shrek pisze:
    > Niespecjalnie, bo usiłują jej przyklepać naruszenie nietykalności a nie
    > usiłowanie. Ale chyba nawet za to nie jest specjalnie karana.

    Unikasz odpowiedzi.

    Jeśli babcia kasia podchodzi i mówi że WPIERDOLI a tego jednak nie zrobi
    to będzie karana za WPIERDOLENIE czy co najwyżej za naruszenie
    nietylakności?

    Czy to jest TRUDNE pytanie? ;-)

  • 63. Data: 2021-12-16 19:19:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-16-grudnia-2021 o 00:25, Kviat pisze:

    > I te furgonetki ostrzegają przez megafon przed brakiem matki?
    > Serio?

    Wolność słowa. Można napluć a nawet spalić niemiecką flagę ale odpowie
    się tylko za wykroczenie porządkowe

    Tak samo można z furgonetki można przestrzegać ludzi przed ZŁEM ;-)
    a ewentualna kara będzie tylko za wykroczenie porządkowe.

    Przestrzeganie to nie MOWA NIENAWIŚCI

    Dorżnąć watahę to MOWA NIENAWIŚCI

    > A przed brakiem ojca też ostrzegają z powodu chęci dwóch kobiet?

    Jak lesbijki będą tak zaborcze i nachalne też trzeba będzie

    O proszę TSUE wydało wyrok że jak gdzieś w jakimś zadupiu Europy lesba
    poślubi lesbę to w całej UE jak ich dziecko pojedzie w kwitach MUSOWO
    wpisać dwie lesby jako rodzice.

    Ciekawe jak w jakimś zadupiu UE facet poślubi kozę to też trzeba będzie
    kozę w Polsce wpisywać w dowód? ;-)

    > Ty chyba o jakichś innych furgonetkach piszesz i nie bardzo jesteś w
    > temacie.

    A Ty naciągasz wolność wypowiedzi do obrażania, poniżania, gejów czy
    lgbtpck+. To samo gdyby dotyczyło łysych nie budziło by Twojego oburzenia.

  • 64. Data: 2021-12-16 19:32:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 19:04, _Master_ pisze:

    > Unikasz odpowiedzi.

    Nie unikam - pytaleś jak jest karana, to odpowiadam - nie za usiłowanie
    a za naruszenie nietykalności. Policjant odniósł poważne obrażenia. Do
    tej pory chodzi obrażony że wpierdol od babci dostał:P

    > Jeśli babcia kasia podchodzi i mówi że WPIERDOLI a tego jednak nie zrobi
    > to będzie karana za WPIERDOLENIE czy co najwyżej za naruszenie
    > nietylakności?

    Nie wiem - a mówi? No to niech prok wniesie oskarżenie to zobaczymy.

    > Czy to jest TRUDNE pytanie? ;-)

    No trudne, bo prokurator takiego wniosku nie złożył, więc ciężko żeby
    powiedzieć jak sąd ją za to ukarał.

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2021-12-16 21:03:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-16-grudnia-2021 o 19:32, Shrek pisze:
    > Nie unikam - pytaleś jak jest karana, to odpowiadam - nie za usiłowanie
    > a za naruszenie nietykalności. Policjant odniósł poważne obrażenia. Do
    > tej pory chodzi obrażony że wpierdol od babci dostał:P

    Ziew... Wijesz się i mataczysz jak na prawnika ;) przystało

    Tylko pobił a mógł zabić. Skazać go za MORDERSTWO ;-)

    Jappier... Takiej głupoty tu dawno nie czytałem

    "Oni pokazywali zwłoki bop myśleli że to zwłoki dlatego kara za
    pokazywanie zwłok skoro lewacka wykładnia mówi że to zbiór komórek.

    A jak lewaki będą przeprowadzać aborcję to kara nie za morderstwo a za
    krojenie zbioru komórek bo oni akurat myśleli że to jest ZBIÓR KOMÓREK

    Ubaw po pachy

  • 66. Data: 2021-12-16 21:07:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 21:03, _Master_ pisze:

    > Ziew... Wijesz się i mataczysz jak na prawnika ;) przystało

    No dobra - to o co została oskarżona?

    > Ubaw po pachy

    Tak średnio zabawnie.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-12-16 21:17:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-16-grudnia-2021 o 21:07, Shrek pisze:
    > No dobra - to o co została oskarżona?

    A skąd mam wiedzieć nie jestem prawnikiem.

    Podałem hipotetyczny przykład i chcę poznać Twoje zdanie

    Aż tak mgła kowidowa Cię sponiewierała? ;-)

    Odpowiesz czy nie?

  • 68. Data: 2021-12-16 22:19:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 21:17, _Master_ pisze:

    > A skąd mam wiedzieć nie jestem prawnikiem.

    To co to za argument jak nie wiesz?

    > Podałem hipotetyczny przykład i chcę poznać Twoje zdanie

    No to ci odpowiedziałem - postawili jej zarzuty naruszenia nietykalności
    kulsona.

    > Odpowiesz czy nie?

    Przecież dostałeś odpowiedź - choć dziwna to dyskusja - wysuwasz
    argument i mnie pytasz?

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2021-12-17 00:19:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale wcale nie musimy. O wykroczeniu decyduje sam popełniający. Skoro
    > według niego publicznie wisza fotografie zwłok ludzi, to nawet jeśli
    > wykroczenia nie popełnił, bo mu się nie udało, to usiłował co jest
    > karalne na równi:P Szach mat:P

    Się zafiksowaliście na płodach, a jakby to były zdjęcia rozczłonkowanych
    kotów, to wszystko byłoby ok?

    --
    Marcin

  • 70. Data: 2021-12-17 00:27:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Moim zdaniem ma prawo i nie widzę w tym nic nadzwyczaj niewłaściwego.
    > Mnie czy tobie może się nie podobać, póki co mamy na rynku tyle mediów
    > że każdy może sobie wybrać. Problem jest jak "profil" ma medium
    > publiczne, bo to powinno być obiektywne.

    Przecież napisałęm, że prawo mają. Mówię, dlaczego mi się nie podoba.

    > Ja jechałem na darmowym gazeta.pl - i nawet tego obecnie nie są warci.
    > Wyborczą czytuję od czasu do czasu. NIestety symbol czasów - media są
    > "damowe" więc te ambitniejsze muszą zejść z poziomem be zdechną.

    MZ nie ma aż tak drastycznej różnicy pomiędzy GW a Gazetą, przynajmniej
    w kwestii merytorycznej. GW jest staranniej redagowana, teksty są
    pełniejsze i mają mniej błędów.

    > A... Myślałem że o portalach. Prasy papierowej już praktycznie nie
    > czytam. Zresztą jak matce czasem kupuję, to na przeciętną żabkę jest po
    > pięć egzemplarzy każdego tytułu. I z tych ambitniejszych ze trzy wracają;)

    Ale ja o portalu. Rp.pl. Taki sam tryb ja dla Wyborczej. Też wiele art.
    wymaga subskrypcji.

    > No widzisz - wolno im mieć "profil" no wolno:P

    To nie o wolno chodzi :)

    > Zawsze tak było.

    Różnicę robi, czy sam zaczynasz się zachowywać jak ten, którego
    krytykujesz. Dla mnie to dość dyskwalifikujące.

    --
    Marcin