  • 1. Data: 2007-03-27 07:20:29
    Temat: Kapitał początkowy
    Od: "Ewa" <p...@s...cc.pl>

    Witam,

    Dostałam z ZUS-u naliczony kapitał poczatkowy w którym jako okresu
    bezskładkowego nie uwzgledniono dodatkowego roku urlopu wychowawczego, ktory
    dostalam od lekarza na opieke nad dzieckiem specjalnej troski. Bylo to w
    latach 86/87.
    Czy jest ku temu jakas podstawa prawna?
    Jakie przepisy obowiazywaly w latach 86/87? Na mocy jakiego przepisu
    dostalam wtedy ten urlop?
    Dodam, ze mam ten rok zaliczny do okresu ztrudnienia jako, ze bylam caly
    czas pracownikiem zakladu.

    Dziekuje i pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2007-03-27 10:12:26
    Temat: Re: Kapitał początkowy
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Ewa" <p...@s...cc.pl> napisał w wiadomości

    > Dodam, ze mam ten rok zaliczny do okresu ztrudnienia jako, ze bylam caly
    > czas pracownikiem zakladu.

    No to źle, że wliczono do okresów składkowych?.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-03-28 10:00:54
    Od: "Ewa" <p...@s...cc.pl>

    > No to źle, że wliczono do okresów składkowych?.
    > --
    W ZUS nie wliczono wcale. Tak jakby tego roku nie bylo. Zostal wykreslony.