  • 1. Data: 2007-03-26 19:00:44
    Temat: Fotografowanie obiektow strategicznych
    Od: "BM" <n...@a...pl>

    Witam,

    No wlasnie jak to jest? Mozna czy nie? Jest gdzies ich wykaz? Chodzi mi
    konkretnie o Rafinerie Gdanska. Chcialbym ja sfocic z drogi publicznej, nie
    wchodzac na teren stoczni.

    Ochrona chyba nie ma prawa nic zrobic... a policja?

    www.maziarz.pl / www.slubna.info

  • 2. Data: 2007-03-26 20:06:39
    Temat: Re: Fotografowanie obiektow strategicznych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BM wrote:
    > Witam,
    >
    > No wlasnie jak to jest? Mozna czy nie?

    A archiwum nie łaska sprawdzić?

    Było już wiele razy - podstawy prawnej do zakazu nie ma od paru ładnych
    lat...

  • 3. Data: 2007-03-27 09:02:05
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 26 mar o godzinie 21:00, na pl.soc.prawo, BM napisał(a):

    > Chodzi mi konkretnie o Rafinerie Gdanska.

    To Grupa LOTOS.

    > Chcialbym ja sfocic z drogi publicznej, nie wchodzac na teren stoczni.

    A co ma do tego stocznia?
    Skocz przez płot jak jeden z elektryków kilkadziesiąt lat temu ;)))

    --
    Herbi
    27-03-2007 11:02:04