  • 11. Data: 2003-06-26 10:38:37
    Temat: Re: Jak zmusic policję
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-06-25 23:56, m...@o...pl napisał(a):

    > Witaj, kiedy sęk w tym, że już próbowałem i prosić i nawet przekupić. I na
    > litość też brałem (to mi powiedział, że nie jest swatką tylko policjantem).
    > Zostało mi już tylko straszenie. Na prawdę nie ma jakiegoś przepisu na moją
    > korzyść?

    Może zamieść ogłoszenie w gazecie? Wynajmij prywatnego detektywa? Wykup
    czas antenowy na TVP1 między sportem a pogodą ok. 20?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 12. Data: 2003-06-26 12:20:06
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Thu, 26 Jun 2003 04:43:01 GMT *SzerszeN* napisał/a:

    > Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]

    > a nie bierzesz pod uwage ze moze ona niekoniecznie bedzie chciala sie z toba
    > spotkac i byc "twoja kruszyna"?

    Tym bardziej jak jest mężatką i kocha swojego męża.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 13. Data: 2003-06-26 12:39:56
    Temat: Re: Jak zmusic policj
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    W wiadomosci <bdeetg$4to$1@atlantis.news.tpi.pl> Wielce Szacowny Ewcia
    wyrazil nastepujacy poglad:
    > Podziękowania przyjęte. Nie ma sprawy:-)
    > Pozdrawiam:-))
    > ewcia
    >
    > Ps. cieszę się, że jesteś już w tak dobrej formie i życzę na przyszłość
    > więcej ostrożności:-)

    haha jaki ten swiat jest malenki ;))))

    --
    Olgierd
    tel. +48 502 DEFUNK

  • 14. Data: 2003-06-26 13:21:18
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    jeżeli jesteś stroną :
    - podejrzany: to będziesz miał prawo zaznajomienia się zmateriałami
    postępowania
    - pokrzywdzony: to masz prawo za zgodą prowadzącego (może się nie zgodzić)
    wglądu do akt postepowania ...

    hihihihi ...

  • 15. Data: 2003-06-26 13:25:41
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    >"Jak zmusic policję"

    jestem pełen podziwu dla Twej bezradności i desperacji ...

    jak zmusić ? ... niewiarygodnie co też ludzie wymyślają ...

    po co zmuszać, mozna skorzystać z przysługującego prawa, albo wystarczy
    troche pogłówkować i taką informację też można zdobyć bezboleśnie i bez
    zmuszania ...

  • 16. Data: 2003-06-26 14:57:58
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości
    > Tym bardziej jak jest mężatką i kocha swojego męża.

    albo jest zakonnica :) w przebraniu albo w cywilu :)

  • 17. Data: 2003-06-27 01:28:55
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Thu, 26 Jun 2003 08:50:07 +0200, Adas wrote:
    [ciach]

    > Powiedz że Ci trzeba jej dane jako dane świadka wypadku, bo starasz sie
    > o odszkodowanie. Ewentualnie niech te dane dadzą do ubezpieczyciela,
    > oczywiście jeśli miałeś NNW. A wogóle to sie dowiedz czy masz prawo
    > do wglądu akt sprawy itp. Albo powiedz im, że chcesz oskarżyć tą
    > panię o nieudzielenie pierwszej pomocy i musisz mieć jej dane. Z tym
    > pójdz do prokuratora to coś poruszy. :-)

    no nie wiem czy "kruszyna" będzie zachwycona .....
    ...podryw przez prokuratora... , przez pozew do serca :))).
    świat się robi coraz ciekawszy.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 18. Data: 2003-06-27 08:36:46
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ...do ujawnienia nazwiska i adresu świadka mojego wypadku?

    (...)
    przed 3 tyg wezwalismy policje do firmy z powodu naruszenia mienia
    spisano nas i sprawcow ale policjant nie byl pewien czy to rzeczywiscie bylo
    naruszenie
    chcec wystapic na droge sadowa potrzebujemy danych osobowych owych osob
    osobiscie i telefonicznie niczego nie dowiedzielismy sie
    za rada prawnika wystapilismy z pismem o udostepnienie tych danych
    jak wspomnialem czekamy juz 3 tyg...
    wiec niech lepiej nikt nie mowi, ze mozna cos zalatwic zgodnie z prawem

  • 19. Data: 2003-06-27 11:51:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Można. W pozwie do sądu cywilnego w dowodach wykazujesz, że są świadkowie,
    których dane ma Policja i sąd występuje o te dane. Na policji, to
    ewentualnie ustal numer rejestru, pod którym zarejestrowano notatkę.

  • 20. Data: 2003-06-27 14:20:26
    Od: m...@o...pl

    > Zatrzymaj ten biustonosz w prezencie, już sobie kupiłam sama nowy:-)

    To Ty!!!! To naprawdę Ty!!!! Nikt inny nie wiedziałby o tym biustonoszu!!!
    Ewunia, błagam Cię podaj mi swój numer telefonu, wychodzę ze szpitala w
    przyszłym tygodniu - muszę Cię zobaczyć!!!!!!!!!.
    Całuję i kocham!!!!!!!!!!!

    Marek Wiewiórowski

    gg 2941973
    m...@o...pl