  • 21. Data: 2003-06-27 17:49:37
    Temat: Re: Jak zmusic policj
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > To Ty!!!! To naprawdę Ty!!!! Nikt inny nie wiedziałby o tym biustonoszu!!!
    > Ewunia, błagam Cię podaj mi swój numer telefonu, wychodzę ze szpitala w
    > przyszłym tygodniu - muszę Cię zobaczyć!!!!!!!!!.
    > Całuję i kocham!!!!!!!!!!!

    Marek, to bardzo miłe. Mimo wszystko jednak, przepraszam Cię, ale bardzo
    dbam o swoją prywatność i nie rozdaję telefonów wszystkim, którym ratuję
    życie:-)).
    Cieszę się, że mogłam trochę pomóc i że nie ucierpiałeś za bardzo podczas
    wypadku. Ale na tym koniec.
    Poza tym sugeruję, aby ewentualną dalszą korespondencję przenieść na priv,
    ponieważ zdecydowanie zaśmiecamy grupę (nie wiem, czy wszyscy grupowicze
    chcą doczekać do odcinku z oświadczynami:-))).
    pozdrawiam, życzę dużo zdrowia i ..... rozsądku:-)
    ewcia

  • 22. Data: 2003-06-29 20:55:03
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    > Można. W pozwie do sądu cywilnego w dowodach wykazujesz, że są świadkowie,
    > których dane ma Policja i sąd występuje o te dane. Na policji, to
    > ewentualnie ustal numer rejestru, pod którym zarejestrowano notatkę.

    a pozew mam wystosowac przeciw "temu panu z brodka"?
    jutro sie dowiem, bede walczyl

  • 23. Data: 2003-06-30 14:57:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z powodem nigdy osobiście przerabiałem. Ale wydaje mi się, że ta sama zasada
    powinna chwycić. Albo ewentualnie pismo do sądu w postępowaniu
    nieprocesowym, by ten zażądał od Policji tych danych. Ale tu już zmyślam, bo
    nigdy tego nie robiłem w praktyce. Ze świadkami robiłem i wiem, że chwyta.

  • 24. Data: 2003-07-01 20:34:08
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

> [...]
    bo
    > nigdy tego nie robiłem w praktyce. Ze świadkami robiłem i wiem, że chwyta.

    jeszcze sie nie dowiadywalem bo nie zdazylem
    dla ciekawosci: zalatwialem dzisiaj cos innego w rejestrach gruntow
    mila pani powiedziala, ze nie moze podac mi pewnych danych osobowych wiec
    sie usmiechnalem i poprosilem, zeby absolutnie nie lamala prawa tylko
    wyszukala w komputerze to co potrzebuje i pilnie odwrocila sie na moment
    tak tez sie stalo