  • 1. Data: 2003-10-31 08:57:05
    Temat: Jak to zakwalifikować?
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam.

    Jeśli szef mój naraził firmę na straty nie podejmując właściwych decyzji, a
    teraz próbuje winę zepchnąć na mnie czy jest to przestępstwo ?

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2003-10-31 19:52:02
    Temat: Re: Jak to zakwalifikować?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jaka jest forma organizacyjna firmy i jakie powstały straty?

  • 3. Data: 2003-10-31 23:01:51
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    firma prywatna spółka jawna -straty coś koło 50 tyś

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 4. Data: 2003-11-01 12:55:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Art. 296 kk nie wchodzi w rachubę. Jeśli szef jest w zarządzie firmy, to
    ewentualnie art. 585$1 kk. A zatem Ty, jako jak rozumiem osoba nie będąca
    członkiem zarządu odpowiadać za to karnie nie możesz. Pozostaje ewentualna
    odpowiedzialność dyscyplinarna. Musiał bym ewentualnie coś więcej wiedzieć
    na temat rodzaju tej błędnej decyzji, by zasugerować możliwość obrony.