  • 1. Data: 2003-10-31 08:00:33
    Temat: Re: dyskoteka i zaklocanie spokoju, czy jest jakies wyjscie??
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Widzisz. Rynek ma to do siebie, że z jednej strony ma swoje plusy, jak ładne
    widoki za oknem i to, że wszędzie blisko. No ale z drugiej strony ma swoje
    minusy, które znasz. Jest to dość specyficzne miejsce w mieście, mieszkanie
    w którym zapewne nie każdemu może odpowiadać. Czy nie myślałes o tym, aby
    jednak poszkukać sobie mieszkania na jakimś cichym osiedlu? Tych przecież w
    Poznaniu nie brakuje.
    Dlaczego zdecydowałeś się mieszkać w Rynku? Nie brałeś pod uwagę "uroków"
    tego miejsca?

  • 2. Data: 2003-11-01 00:08:55
    Od: "Poznaniak" <s...@p...onet.pl>

    Czy jest jakiś sposób na hałaśliwe dyskoteki??

    Załaczam mój post na grupy pl.regionalne.poznan i
    alt.pl.regionalne.poznan.uam

    "Witam grupowiczów.

    Jestem mieszkańcem Poznania, ba nawet więcej, Starego Rynku. Z roku na rok
    życie tutaj staje się coraz bardziej uciążliwe. A teraz MY mieszkańcy
    Starego Rynku otrzymaliśmy jeszcze jedna niespodziankę- klub shark
    prowadzony przez p.gruszeckiego. Do tej pory dyskoteki starano się chociaż
    chować po piwnicach żeby nie były aż tak uciążliwe dla ludzi którzy tu
    mieszkają. Oczywiście do czasu!!!... Na pierwszym piętrze kamienicy nr 48
    urządzono dyskotekę czynna do 5 rano. Jestem mieszkańcem sąsiadującej
    kamienicy. To co tu się dzieje jest niewiarygodne. Mam dyskotekę w
    mieszkaniu!!! To już trzecia noc z rzędu kiedy klub prowadzi swa
    działalność. Każdej nocy wzywana jest policja, która podobno ma pilnować
    porządku w tym mieście. I co? NIC. Przyjeżdża patrol, spisuje właściciela i
    odjeżdża. Dyskoteka trwa nadal. Tak nie może być! Nie tylko ja zwariuje!
    Zwariuje całe sąsiedztwo.

    Proszę o pomoc, rade, może też byliście w takiej sytuacji!!??"

    Poznaniak

  • 3. Data: 2003-11-01 00:24:29
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "Poznaniak" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakiś sposób na hałaśliwe dyskoteki??
    <ciach...>

    sadzac po porze nadania postu, to rzeczywiscie halas nie daje spac...
    ;-)
    W,

  • 4. Data: 2003-11-01 09:44:21
    Od: "Poznaniak" <s...@p...onet.pl>

    "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> wrote in message
> [...]
    > Poznaniu nie brakuje.
    > Dlaczego zdecydowałeś się mieszkać w Rynku? Nie brałeś pod uwagę "uroków"

    Mieszkam na Starym Rynku od urodzenia. :))))) Ja o tym raczej nie
    decydowalem!!!
    Kiedys nawet przyjemnie sie tu mieszkalo. Ale jak juz powiedzialem z roku na
    rok jest
    coraz gorzej. Mysle ze za pare lat Stary Rynek wyludni sie.

  • 5. Data: 2003-11-01 10:06:08
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > Zwariuje całe sąsiedztwo.
    >

    > Proszę o pomoc, rade, może też byliście w takiej sytuacji!!??"

    Ten temat niedawno sie przewijal. Przeczytaj post "prawo sasiedzkie". Tam
    masz odpowiedz.

    Pozdrowienia!