    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Subject: Gdzie ją wywozimy?
    Date: Wed, 11 Nov 2020 10:52:32 +0100

    https://oko.press/protestowala-przeciw-czarnkowi-pol
    icjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/

    To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?
    Fałszowanie protokołu, to też przekroczenie uprawnień?

    Robili to z własnej woli, czy na rozkaz? (Tak, wiem, dla normalnego
    człowieka nie ma różnicy, ale ciekawe jak się będą tłumaczyć, gdy ci
    wyżej wyprą się, że wydawali takie rozkazy).

    Zapewne to taki incydentalny przypadek, jak pedofilia w kościele, a nie
    powszechność wśród milicjantów. I pewnie liczą na to, że skoro
    funkcjonariuszom w czarnych sukienkach przez tyle lat uchodziło na
    sucho, to im też się uda do późnej starości. Też nie zauważyli, ze czasy
    się zmieniły...

    Pozdrawiam
    Piotr