  • 11. Data: 2020-11-12 21:10:47
    Temat: Re: Gdzie ją wywozimy?
    Od: Kviat

    W dniu 12.11.2020 o 20:10, J.F. pisze:

    > Ale ale ... jak to jest, ze przypadkowa kobieta wkrotce po zdarzeniu ma
    > adwokata z pelnomocnictwem podpisanym przez osobe najblizsza ?

    To może dziwić tylko oszołomów.
    Normalni ludzie już wiedzą co kulsony odpierdalają i są przygotowani.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2020-11-12 21:34:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >To może dziwić tylko oszołomów.
    >Normalni ludzie już wiedzą co kulsony odpierdalają i są przygotowani.

    I co - tak wychodzac z zakladu fryzjerskiego wreczaja upowaznienie
    dyzurnemu adwokatowi?

    Ale zaraz, przeciez nie tak - adwokat dostal od osoby najblizszej.
    Czyli zobaczyl jak zatrzymuja osobe, ustalil oko personalia, przebil
    sie przez te korki i zablokowane przejscia do osoby najblizszej,
    uzyskal upowanienie i pojechal przez korki szukac komisariatu ?

    >Powrotu do zdrowia życzę.

    No wlasnie ... czy aby na pewno mnie ?
    Ale moze w Warszawie inne zwyczaje :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-11-12 21:36:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Za mało?
    >Wystarczająco dużo żeby normalny człowiek mógł zaobserwować co
    >kulsony odpierdalają.
    >Ale oczywiście ty jak zwykle masz problem z interpretacją
    >rzeczywistości.

    Mnie sie tam wydaje, ze do tej pory policjanci jakos nie
    interweniowali, a wrecz chronili te kobiety.

    Wiec jesli sie nie myle, to:
    -przypadek mozna by nazwac incydentalnym,
    -ciekawym co sie stalo tym razem ...

    J.

  • 14. Data: 2020-11-12 21:43:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dlatego nic takiego się nie stanie. Kulsony mają powiedziane, że mają
    >służyć władzy, a władza zapewnia im bezkarność - taka zymbioza.

    Od poczatku swiata...

    >Chyba że ktoś się da nagrać i nie da się zamieść pod dywan, to wtedy
    >jakaś

    A kamer teraz pelno ... ale nie na mundurach ...

    >symboliczna kara - ale to za jakieś spektakularne sprawy typu
    >torturowanie na śmierć w kiblu a nie wywiezienie kogoś suką.

    >A nie jest tak, że są prawnicy co pro publico bono właśnie takiej
    >pomocy udzielają?

    Ale rzekomo mial upowaznienie od osoby najblizszej, wiec cos tu nie
    tak ...
    a adwokat z urzedu nie przysluguje ?

    J.

  • 15. Data: 2020-11-12 22:17:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2020 o 21:43, J.F. pisze:

    > Od poczatku swiata...

    Dokładnie - czasem mniej czasem bardziej bezczelnie.

    > A kamer teraz pelno ... ale nie na mundurach ...

    Psujo siem, płyty penkajo...

    > Ale rzekomo mial upowaznienie od osoby najblizszej, wiec cos tu nie tak ...

    Pierwszy link po wpisaniu "protesty prawnicy"

    https://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,264381
    36,slascy-adwokaci-wspieraja-protestujacych-niczego-
    nie-podpisywac.html

    A tam nr telefonu, dalej pokierują.

    > a adwokat z urzedu nie przysluguje ?

    A na tym etapie przysługuje?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-11-12 22:18:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2020 o 21:36, J.F. pisze:

    > Wiec jesli sie nie myle, to:
    > -przypadek mozna by nazwac incydentalnym,
    > -ciekawym co sie stalo tym razem ...

    Wyszło nowe "zarządzenie" komendanta.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-11-12 22:19:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2020 o 21:34, J.F. pisze:

> [...]
    > przez te korki i zablokowane przejscia do osoby najblizszej, uzyskal
    > upowanienie i pojechal przez korki szukac komisariatu ?

    Na odwrót - osoba najbliższa wykonała telefon na "infolinie alarmową" i
    dalej adwokat załatwił resztę, łącznie z pełnomocnictwem.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-11-12 23:33:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Na odwrót - osoba najbliższa wykonała telefon na "infolinie alarmową"
    >i dalej adwokat załatwił resztę, łącznie z pełnomocnictwem.

    Jest to jakis pomysl ... dobrze zorganizowani jestescie w tej
    Warszawie, ze wszyscy znaja telefon infolinii :-)

    J.

  • 19. Data: 2020-11-13 00:44:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A na tym etapie przysługuje?

    A jesli nie znam nr do adwokata i nie mam osoby najblizszej, to
    ochrona prawna mi sie nie nalezy ?

    J.

  • 20. Data: 2020-11-13 06:59:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2020 o 00:44, J.F. pisze:

    > A jesli nie znam nr do adwokata i nie mam osoby najblizszej, to ochrona
    > prawna mi sie nie nalezy ?

    Umówimy się, że adwokat z urzędu to na ogół żadna ochrona. Ale adwokat z
    urzędu to się należy chyba dopiero w sądzie, a i to jak udowodnisz, że
    jesteś patolem bez środków do życia.

    --
    Shrek