  • 11. Data: 2011-07-15 13:25:44
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-15 14:41, witek pisze:

    > pani w okienku patrzy na dowod, a co wmalujesz w miejscu na podpis to
    > jej zwisa byleby czytelnie.

    A czytelnie to równie dobrze może sobie sama wmalować drukowanymi.

    I tak to się kręci ;)

  • 12. Data: 2011-07-15 14:22:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/15/2011 8:25 AM, mokpl wrote:

    > A czytelnie to równie dobrze może sobie sama wmalować drukowanymi.
    >
    > I tak to się kręci ;)

    Nie może. Bo w tamtym miejscu czytelnie ma wpisac imie i nazwisko
    odbiorca. własnoręcznie, wiec nie może to być pani.
    Niefortunnie nazwali to miejsce podpis.

  • 13. Data: 2011-07-15 14:32:33
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Powiedzmy, że nazywam się Wojtek Karol Kowalski
    > Na codzień posługuje się imieniem Wojtek. A teraz chciałbym zacząć
    > posługiwać sie imieniem Karol (ot taka fanaberia faceta). W dowodzie,
    > paszporcie prawie jazdy mam wpisane dwa imiona. Czy moe to zrobić
    > oficjalnie np podpisując sie na poczcie, podając swoje imię i nazwisko,
    > czy muszę też dopełnić jakis formalności by móc robić to oficjalnie.

    A to musisz miec na papierze ?
    przedstawiaj sie drugim imieniem i już,znam z 5 takich przypadków.
    Żadna z osób nie przeżywa katuszy odbierając awizo na poczcie pokazując
    dowód z innym imieniem.

    Powaznie ,ludzie to maja problemy.
    p.

  • 14. Data: 2011-07-15 14:37:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-15 16:22, witek pisze:

    > Nie może. Bo w tamtym miejscu czytelnie ma wpisac imie i nazwisko
    > odbiorca. własnoręcznie, wiec nie może to być pani.
    > Niefortunnie nazwali to miejsce podpis.

    "Czytelny podpis"

  • 15. Data: 2011-07-15 16:29:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Jeśli meldunek będzie taki sam, to wyda nawet Belzebubowi
    > Blumsztajnowi.

    Nie wyda. Osobie innej niż adresat przesyłkę wyda tylko listonosz
    który przybędzie pod dany adres i zastanie tam tę osobę.

  • 16. Data: 2011-07-15 16:39:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 13:23:09 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Bez dowodu tożsamości?

    A czemu nie?
    --
    marcin

  • 17. Data: 2011-07-15 17:08:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Alek" napisał w wiadomości grup
    > Nie wyda. Osobie innej niż adresat przesyłkę wyda tylko listonosz który
    > przybędzie pod dany adres i zastanie tam tę osobę.

    Bzdury.

  • 18. Data: 2011-07-15 18:41:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/15/2011 11:29 AM, Alek wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Nie wyda. Osobie innej niż adresat przesyłkę wyda tylko listonosz który
    > przybędzie pod dany adres i zastanie tam tę osobę.

    fajna teoria
    praktyka wyglada niestety zdecko inaczej.
    moja żona bez problemu odbiera listy do mnie, bo jej sie w dowodzie
    adres zgadza, a ja bez problemu odbieram swoje listy, mimo, ze w
    dowodzie adres mam totalnie inny. Ale nazwisko to samo i pani wiecej nie
    obchodzi.

    Zeby uniknac stania w kolejkach kazalismy listonoszowi wrzucac polecone
    od razu do skrzynki i problem sam sie rozwiazal. najwyzej zadre z
    komornikiem jak sie kiedys pojawi bo list nie doszedl.
    Ale o to tez zadbalismy. Przemeldowalismy sie w nieznane, wiec w razie
    czego zawsze sie poruszy temat nieprawidlowego zawiadomienia.

  • 19. Data: 2011-07-15 18:52:54
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Nie wyda. Osobie innej niż adresat przesyłkę wyda tylko listonosz który przybędzie
    pod dany adres i zastanie tam tę osobę.

    Nie masz racji.
    Ustawa Prawo pocztowe - art. 26 ust. 2 pkt 3 ppkt b:

    Art. 26

    2. Przesyłka, jeżeli nie jest nadana na poste restante, może być także wydana ze
    skutkiem doręczenia:

    3) osobie pełnoletniej zamieszkałej razem z adresatem, jeżeli adresat nie złożył
    w placówce operatora zastrzeżenia w zakresie doręczenia przesyłki rejestrowanej
    lub przekazu pocztowego:

    b) w placówce operatora

    Piotr

  • 20. Data: 2011-07-15 18:59:09
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > praktyka wyglada niestety zdecko inaczej.
    > moja żona bez problemu odbiera listy do mnie, bo jej sie w dowodzie adres zgadza,

    Normalne.

    > a ja bez problemu odbieram swoje listy, mimo, ze w dowodzie adres mam totalnie
    inny. Ale nazwisko to samo i pani wiecej nie
    > obchodzi.

    No bo równie dobrze mógłbyś się legitymować paszportem,
    w którym przecież adresu nie ma.

    Piotr