  • 1. Data: 2011-07-14 05:45:59
    Temat: Ochrona danych w banku
    Od: Stachna <s...@g...com>

    Co zrobić gdy w przypadku staram się o kredyt na kupno mieszkania -
    jestem w trakcie załatwiania sprawy

    Natomiast bank Millenium i zatrudniona tam pani - podaje telefonicznie
    wszystkie informacje o mnie, o kredycie jego statusie problemach i
    wszystko co dotyczy mnie OBCEJ KOBIECIE - bo zadzwoniła sobie
    dowiedzieć się jak tam idzie nam załatwianie kredytu

    1) Co zrobić - gdy kobieta zrezygnuje i wybierze innego kupca
    2) Co zrobić - gdy już uzyskam kredyt i kupię - dlaczego podali moje
    wszystkie informacje

  • 2. Data: 2011-07-14 06:19:22
    Temat: Re: Ochrona danych w banku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/14/2011 12:45 AM, Stachna wrote:
> [...]
    >
    > 1) Co zrobić - gdy kobieta zrezygnuje i wybierze innego kupca
    > 2) Co zrobić - gdy już uzyskam kredyt i kupię - dlaczego podali moje

    wszystkich was popieprzylo na punkcie ochrony danych osobowych.

    jak wybierze innego kupca to szukac innego mieszkania a jak juz kupisz,
    to zrobic parapetowe.

  • 3. Data: 2011-07-14 06:51:48
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 14 Lip, 08:19, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > wszystkich was popieprzylo na punkcie ochrony danych osobowych.
    >
    > jak wybierze innego kupca to szukac innego mieszkania a jak juz kupisz,
    > to zrobic parapetowe.

    Czyli jeżeli poznam Twoje dane - pójdę sobie do banku i poproszę o
    wpływy i wydatki to nie masz nic przeciw temu, by te dane przekazano
    komukolwiek

  • 4. Data: 2011-07-14 07:11:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.07.2011 08:19, witek pisze:
    > wszystkich was popieprzylo na punkcie ochrony danych osobowych.

    Nie tylko osobowych misiaczku, ale także finansowych, co podpada pod
    tajemnicę bankową.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2011-07-14 12:48:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stachna" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqj.googlegroups.com...

    > Czyli jeżeli poznam Twoje dane - pójdę sobie do banku i poproszę o
    > wpływy i wydatki to nie masz nic przeciw temu, by te dane przekazano
    > komukolwiek

    no a jak już je poznasz to co z nimi zrobisz? ;)

  • 6. Data: 2011-07-14 13:40:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/14/2011 1:51 AM, Stachna wrote:
    > Czyli jeżeli poznam Twoje dane - pójdę sobie do banku i poproszę o
    > wpływy i wydatki to nie masz nic przeciw temu, by te dane przekazano
    > komukolwiek

    przeciez i tak je wszystkie dostaniesz na akcie notarialnym. Łacznie z
    numerem pesel i dowodu osobistego, imion rodzicow itp itd. to jest
    dopiero granda, nie. powinni wszystkich notariuszy powystrzelac.