  • 11. Data: 2020-06-23 13:52:35
    Temat: Re: Dowcip
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:jhdqnlffx2lb.yhwa9hfjnzbi$....@4...n
    et...
    Dnia Tue, 23 Jun 2020 10:40:00 +0200, J.F. napisał(a):
    [...]
    >W burdelu musi być niezły pożar, bo na Trzaskowskiego nasłali
    >Amerykanina,
    >https://www.youtube.com/watch?v=LiIyK9d_tTg
    >który okazał się zwolennikiem Maliniaka z Białegostoku:
    >https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,26054941,trzask
    owski-nie-dal-sie-nabrac-na-amerykanina-z-podlasia.h
    tml

    A moze to tylko kiepska prowokacja PO ? :-)

    Ze tak Trzaskowski zaraz rozpoznal akcent, i ze go tak zaraz
    zidentyfikowali :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-06-23 14:23:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 13:52:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > A moze to tylko kiepska prowokacja PO ? :-)

    Największą prowokacją PO jest Suski, którego opłacają brukselskimi
    eurosrebrnikami, żeby robił pośmiewisko z PiS.
    Wygląda zresztą na to, że tam jest cała siatka agentów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-06-23 19:39:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 10:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    enia-prezydenta-za-napis-na-samochodzie-4615314

    > Idzie nowe. Ciekawe - na 20 dni, na 3 lata, na stale?

    Zależy od wyniku wyborów. Jeśli wygrałby kandydat nieprawomyślny to
    policja nawwet wieszanie jego podobizn będzie potępiała, ale też rozumiała.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-06-23 19:41:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 13:52, J.F. pisze:

    > A moze to tylko kiepska prowokacja PO ? :-)

    Raczej kretynizm pytacza.

    > Ze tak Trzaskowski zaraz rozpoznal akcent, i ze go tak zaraz
    > zidentyfikowali :-)

    Pozać nie tak znowu trudno. Zidentyfikować? Obecnie też nie.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-06-23 19:46:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 10:37, J.F. pisze:

    > Przeciez wiesz sam jak jest w sadach :-)
    > No risk, no fun

    Pytam o opinie tubylców. Z sądami od zawsze jest jak w innym dowcipie;)

    > Zniewazenie i to domyslam sie publiczne :-)

    Problem w tym, że to nie bardzo się nadaje. Przecież dowcip powstał na
    długo przed tym, jak duduś został sławny;)

    > Wspoludzial ?

    Jak wyżej. Współudział w czym? W dowcipie sprzed 10 lat?

    > A czemu nie ?
    > Np wtedy zniewazona osoba nie byla prezydentem, a teraz jest :)

    Ale wtedy nie było żadnego znieważenia:P Swoją drogą jeśli ktoś czuje
    się znieważony dowcipem, który powstał zanim mógł go znieważyć, to sam
    się w to znieważenie wpycha na siłę.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-06-25 05:33:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 19:46:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > Pytam o opinie tubylców. Z sądami od zawsze jest jak w innym dowcipie;)

    > Problem w tym, że to nie bardzo się nadaje. Przecież dowcip powstał na
    > długo przed tym, jak duduś został sławny;)

    Kiedys dowcip byl niewinny, a teraz zniewaza prezydenta :-)

    P.S. Ja go znam ze slowem dudek. Taki ptaszek.

    > Jak wyżej. Współudział w czym? W dowcipie sprzed 10 lat?

    W propagowanu dowcipu, ktory zniewaza glowe panstwa :-)

    > Ale wtedy nie było żadnego znieważenia:P Swoją drogą jeśli ktoś czuje
    > się znieważony dowcipem, który powstał zanim mógł go znieważyć, to sam
    > się w to znieważenie wpycha na siłę.

    Nie musi sie czuc zniewazony - to sie sciga z urzedu :-)

    Tym niemniej - czemu nie. Jakis tam kawal, ktory u powstania dotyczyl
    zmyslonej sytuacji i osoby, po paru latach moze swietnie pasowac do
    konkretnej.

    J.

  • 17. Data: 2020-06-25 06:43:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 05:33, J.F. pisze:

    > Kiedys dowcip byl niewinny, a teraz zniewaza prezydenta :-)

    No dobra - ale skoro p.o.rezydent sam bez udziału osób trzecich
    znieważył się istniejącym dowcipem, to czy nie jest to autozniewaga? No
    albo przynajmniej współudział? :P

    > P.S. Ja go znam ze slowem dudek. Taki ptaszek.

    Linka podałem. Data jest.

    > W propagowanu dowcipu, ktory zniewaza glowe panstwa :-)

    No ale czy to moja wina, że p.o.rezydent ma takie a nie nazwisko co się
    głupio kojarzy?

    > Nie musi sie czuc zniewazony - to sie sciga z urzedu :-)

    A znasz dowcip o stalinie i wąsatym skurwysynie? Skoro komuś się
    wszystko z pupą kojarzy, to wynika z tego, że może to prokurator winny -
    w końcu jemu się skojarzyło:P

    > Tym niemniej - czemu nie. Jakis tam kawal, ktory u powstania dotyczyl
    > zmyslonej sytuacji i osoby, po paru latach moze swietnie pasowac do
    > konkretnej.

    I wtedy powstaje pytanie czy winny ten co dowcip wygrzebał, czy ten co
    wymyślił, czy może ten do którego dowcip pasować zaczął;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-06-25 13:00:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 10:40:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > https://www.wprost.pl/wybory-prezydenckie-2020/10336
    845/policja-aresztowala-kukle-na-wiecu-dudy-w-krakow
    ie-ma-wladza-pelna-mise-ja-sluze-jej-podpisem.html

    > "jeden z mężczyzn pchał na wózku kukłę przypominającą prezydenta z
    > podpisem ,,Ma władza pełną misę, ja służę jej podpisem".

    No i okazuje się, że ziobrotura chyba wyczuwa skąd wieje wiatr:

    "Krakowska prokuratura uznała, że rzeźba przypominająca prezydenta Andrzeja
    Dudę z długopisem, którą policjanci zatrzymali na Rynku Głównym, nie
    znieważa głowy państwa. Figura została odebrana z komisariatu w uroczystym
    kondukcie.
    Policja skierowała zawiadomienie do prokuratury pod kątem publicznego
    znieważenia prezydenta Dudy, za co grozi nawet do 3 lat więzienia.

    Prokuratura uznała jednak, że do przestępstwa nie doszło. - Artykuł 135 §
    2 k.k., posługujący się terminem ,,znieważa", nie zawiera jego bliższej
    charakterystyki, w szczególności zaś nie wskazuje, jakiego rodzaju
    zachowania stanowią znieważenie - zaznacza prokurator Janusz Hnatko,
    rzecznik krakowskiej prokuratury. Jak dodaje, po analizie zebranych
    materiałów uznano, że nie doszło do realizacji ustawowych znamion czynu
    zabronionego.

    - Niewątpliwie figura mająca obrazować postać prezydenta Rzeczypospolitej
    Polskiej, jak i treść umieszczonego napisu osadzone są w konwencji
    politycznej karykatury. W przedmiotowym przypadku nie sposób jednak
    przyjąć, iż przedstawienie urzędującego prezydenta RP za pomocą figury jak
    i treść napisu miały obelżywy i obraźliwy charakter. Uznać należy, iż były
    prześmiewczą formą wyrażenia poglądów przez jej twórcę i uczestników wiecu
    - wyjaśnia rzecznik krakowskiej prokuratury.

    Kukła przypominająca prezydenta została odebrana 25 czerwca ok. godz. 9 z
    komisariatu policji przy ul. Pędzichów. Kilkanaście osób przeszło z nią w
    pochodzie, a następnie odprowadzono ją do mieszkania jednej z osób
    biorących udział w niedzielnym proteście."

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26067076,p
    rokuratura-figura-prezydenta-dudy-z-dlugopisem-nie-z
    niewaza.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2020-06-25 13:07:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 13:00:39 +0200, Olin napisał(a):

> [...]
    > Dudę z długopisem, którą policjanci zatrzymali na Rynku Głównym, nie
    > znieważa głowy państwa. Figura została odebrana z komisariatu w uroczystym

    Sam se odpowiem, bo kulsonów to zupełnie nie zraziło:

    "Pod komisariat podjechało też auto oklejone hasłami wyrażającymi sprzeciw
    wobec polityki PiS. Całe zajście filmowała policja, a za pojazdem po
    mieście jeździli policjanci.

    Zarekwirowana w niedzielę kukła trafiła do mieszkań jednej z
    protestujących. Ale z dachu pojazdu, który pojawił się w czwartek pod
    komisariatem wystawała druga karykatura prezydenta. Auto oklejone było
    hasłami: "Władzy nie oddamy, dobrze się tu mamy" i "Uczę się żwawo, jak
    łamać prawo".

    Pani Magda, która kierowała samochodem mówi: - Odkąd wyjechaliśmy spod
    komisariatu, jeździła za nami policja. W końcu zatrzymano nas, spisano.
    Kiedy zapytałam, o co właściwie chodzi, usłyszałam, że to suweren się
    skarży - opowiada kobieta.

    Zarówno filmowanie, jak i zatrzymanie samochodu potwierdza rzecznik
    miejskiej komendy policji, Piotr Szpiech. - Policjanci pojawili się na
    miejscu, by sprawdzić, czy nie doszło do naruszenia porządku publicznego i
    zapewnić bezpieczeństwo samym manifestantom. Temu służyło filmowanie całego
    zajścia - twierdzi policjant.

    Jak mówi, zatrzymanie pojazdu było rutynową kontrolą drogową. - Policjanci
    chcieli sprawdzić, czy przedmiot wystający z dachu (mowa o kukle -
    przyp.red.) jest odpowiednio zamocowana i nie stanowi zagrożenia dla innych
    uczestników ruchu. Przy kontroli drogowej zawsze prosimy kierowcę o
    wylegitymowanie, to rutynowa czynność - komentuje.

    A co z jazdą za samochodem? - pytamy. Piotr Szpiech: - Nie możemy
    policjantom zabronić jazdy za samochodem. Czwartkowe zdarzenie nie
    odbiegało od przyjętych form kontroli - zapewnia. "

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26067774,j
    ezdzili-po-krakowie-autem-z-haslem-wladzy-nie-oddamy
    -dobrze.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2020-06-26 16:28:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Linka podałem. Data jest.

    http://www.bzdura.pl/kawaly/kawal-4-8884.html

    IMO - ma znacznie wiecej sensu, niz jakies dudusie.

> [...]

    >I wtedy powstaje pytanie czy winny ten co dowcip wygrzebał, czy ten
    >co wymyślił, czy może ten do którego dowcip pasować zaczął;)

    Ten co wymyslil trudno zeby byl winny.

    Ale ten kto go dalej utrzymuje na stronie, czy ten, kto propaguje do
    niej linka :-)

    A pamietasz afere kretyna ?
    dawno temu, jak wpisales w google "kretyn" to podpowiadalo sie kolejne
    slowo - Lepper

    J.