  • 1. Data: 2008-05-22 09:33:01
    Temat: Dostalem wezwanie...
    Od: "xtek" <x...@o...pl>

    Dostalem wezwanie o stawienie sie za tydzien w charakterze swiadka do Strazy
    Miejskiej. Problem w tym, ze z tego co napisali, sprawa jest zwiazana z autem,
    ktorego jestem tylko wspolwlascicielem. Samochodem porusza sie inna osoba w
    miescie na drugim koncu Polski (nie siedzialem w tym pojedzie od dobrych kilku
    miesiecy) i nie mam ochoty tam jechac w celu skladania wyjasnien. Pracuje i nie
    mam czasu na takie pierdoly. Drugi wspolwlasciciel nie dostal wezwania. Co mam
    zrobic? Moze on ta mam isc zamiast mnie i powiedziec, ze to on wtedy jezdzil
    autem?

    pozdr

  • 2. Data: 2008-05-22 09:53:27
    Temat: Re: Dostalem wezwanie...
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    xtek wrote:
> [...]
    > mam czasu na takie pierdoly. Drugi wspolwlasciciel nie dostal wezwania. Co mam

    Zadzwonic do SM i porozmawiać.

    --

    Pozdrowienia