  • 1. Data: 2004-03-30 11:37:45
    Temat: DG a koszta za studia
    Od: "Agusia" <a...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow
    Wlasnie wrocilam z uczleni i okazalo sie ze w tym roku (2004) nie ma
    odliczenia na ksztalcenie ; rok 2003 byl ostatnim ...ponoc.. Czy to prawda?

    Czy prowadzac dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa (vatowiec) moge w tym
    roku (2004) wrzucic w koszta oplate za moje studia? Dodam ze dzialalnosc
    zwiazana jest z braza informatyczna tak jak i moje studia... czy mozna
    dokonac takiego odliczenia ?
    Prosze o wszelkie informacje bo na uczelni nic nie wiedza na ten temat...
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-03-30 15:49:05
    Temat: Re: DG a koszta za studia
    Od: "ALABASTER" <biuro(wytnijto)@knr.pl>

    Użytkownik "Agusia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokonac takiego odliczenia ?
    > Prosze o wszelkie informacje bo na uczelni nic nie wiedza na ten

    Bo na uczelni się pewnie nie dowiesz
    ja moje czesne wrzucam w koszta
    w dziekanacie zostawiam wniosek o wystawienie faktury VAT
    i fakturę normalnie księguję w koszty
    podobnie budownictwo --> budownictwo
    więc informatyka --> informatyka pewnie także:)

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 3. Data: 2004-03-30 21:28:28
    Od: "Agusia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALABASTER" <biuro(wytnijto)@knr.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i fakturę normalnie księguję w koszty
    > podobnie budownictwo --> budownictwo
    > więc informatyka --> informatyka pewnie także:)

    Koszty kosztami a czy mozna odliczyc VAT ?