  • 1. Data: 2004-03-30 09:33:03
    Temat: PZU - samochodowe - prośba o pomoc
    Od: "Tomasz S." <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    w skrócie: miałem lekką stłuczkę z nie swojej winy, szkoda została wyceniona
    i odszkodowanie wypłacone (gotówką). Napisałem pismo o wypłatę odszkodowania
    za utratę wartości rynkowej na skutek udziału auta w kolizji (w oparciu o
    wyrok Sądu
    Najwyższego z dnia 12 października 2001 roku - III CZP 57/01).

    Zadzwoniła Pani z PZU (niestety nie było mnie w domu). Powiedziała, że po
    naprawieniu szkody mam się zgłosić jeszcze raz. Oni zrobią oględziny i
    rozpatrzą mój wniosek.
    Wg mnie to bez sensu, bo przecież nawet najlepsza naprawa nie zmieni faktu,
    że samochód był "bity" a przez to mnie warty.

    Jesten otwarty na wszelkie porady doświadczonych w bojach grupowiczów.

    PS Już wynajmować adwokata i zakładać sprawę czy jeszcze można mieć nadzieję
    na normalne załatwienie sprawy?

  • 2. Data: 2004-03-30 10:20:03
    Temat: Re: PZU - samochodowe - prośba o pomoc
    Od: "Dorcia" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz S." < napisał w wiadomości

    > PS Już wynajmować adwokata i zakładać sprawę czy jeszcze można mieć
    nadzieję
    > na normalne załatwienie sprawy?

    jeśli masz czas czekać , to możesz wystąpić na drogę sądową , ale ostrzegam
    że to potrwa bo sądy są "zawalone " podobnymi sprawami .Jeśli chodzi o PZU
    to generalnie dają odmowę .. :)

    pozdr,dorcia