  • 171. Data: 2009-05-11 13:29:09
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:pan.2009.05.11.11.23.47@rudak.org...

    > Ale jak nie o tym? Sekwencja była prosta:

    no wlasnie nie o tym, my tu o tym, czy takie chamskie parkowanie jest
    utrudnianiem zycia innym czy nie

  • 172. Data: 2009-05-11 13:31:06
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    >Natomiast
    > użycie paralizatora pasuje tu jak najbardziej (jeżeli kopnięcie nie
    > zostanie
    > uznane na obrone konieczną wentyla).
    >
    > Krystian

    No chyba żartujesz. Dostał kopa, odwinął się wyjął paralizator i go użył. To
    zwykła zemsta a nie obrona konieczna. Gdyby tamten mu chcial krzywdę zrobić
    to raczej nie skończyłoby się na jedym kopnięciu.
    Gan.

  • 173. Data: 2009-05-11 13:35:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 15:25:27 +0200, szerszen napisał(a):

    > a widzisz tam jakikolwiek zamach?
    > spuszczenie powietrza nie jest nawet zniszczeniem mienia, jest jedynie
    > utrudnieniem zycia, chwilowym unieruchomieniem, niczym wiecej

    No cóż, ja widzę zamach, Ty widzisz "jedynie utrudnienie życia".
    Zajebista pobłażliwość dla takiego tylko utrudniania życia.

    Ale fakt, najlepiej byłoby, gdyby jakieś organy to wszystko
    zweryfikowały, a orzeczenie zostało ogłoszone na usenecie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 174. Data: 2009-05-11 13:35:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 15:29:09 +0200, szerszen napisał(a):

    > no wlasnie nie o tym, my tu o tym, czy takie chamskie parkowanie jest
    > utrudnianiem zycia innym czy nie

    No to jeszcze raz: jest. I co z tego?

  • 175. Data: 2009-05-11 13:36:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czyli być może doszło do przekroczenia granic obrony koniecznej (art. 25
    > par. 2 kk). Biorę pod uwagę i dlatego piszę, że zależy jakiego rodzaju
    > było to kopnięcie, jak silne, co stało się ze sprawcą zamachu na samochód.

    no i wlasnie tu mamy pole do popisu dla pytajacego, obdukcja lekarska,
    zlamana kosc ogonowa, problemy z "meskocia", zwichniety staw biodrowy itd
    itp

  • 176. Data: 2009-05-11 13:37:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 15:26:15 +0200, zly napisał(a):

    > nauczka? gosc zrobil zle, ale prawo nie jest w stanie mu nic zrobic

    Myślisz, że prawo nic nie ma do spuszczania powietrza z kół samochodów?
    śmiem wątpić ;-)

    > takie mamy czasy. moja matka tez nosi gaz w torebce

    Ale nie sypie nim w oczy każdemu, kto się sprzeciwia niszczeniu jego
    mienia?

    > Zostal fizycznie zastakowany przez wiekszego mezczyzne.

    No tego to w ogóle nie wiemy, czy większego. Wiemy, że ów "atak" był
    odparciem jego ataku.

    > Uzycie
    > paralizatora w takiej sytuacji jest nieuzasadnione?

    Owszem.

  • 177. Data: 2009-05-11 13:38:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 15:36:51 +0200, szerszen napisał(a):

    > no i wlasnie tu mamy pole do popisu dla pytajacego, obdukcja lekarska,
    > zlamana kosc ogonowa, problemy z "meskocia", zwichniety staw biodrowy
    > itd itp

    W sensie, żeby sobie teraz poprawił we własnym zakresie? ;)

  • 178. Data: 2009-05-11 13:41:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zajebista pobłażliwość dla takiego tylko utrudniania życia.

    nie poblazliwosc tylko usprawiedliwienie dzialan, tyczy sie to tego
    konkretnego przypadku,
    jak widze takich debili, zajmujacych dwa miejsca na zastawionym parkingu,
    tez mam na to ochote

  • 179. Data: 2009-05-11 13:42:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 15:41:16 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie poblazliwosc tylko usprawiedliwienie dzialan, tyczy sie to tego
    > konkretnego przypadku,

    No cóż, ja jednak uważam, że Prawo Lyncha nie jest tym, do czego
    powinniśmy dążyć i pochwalać.

  • 180. Data: 2009-05-11 13:42:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W sensie, żeby sobie teraz poprawił we własnym zakresie? ;)

    a czy ja cos pisalem? ;)
    chlopaki sa zacietrzewieni jak widac, wiec wszystko jest mozliwe