  • 1. Data: 2007-12-23 21:52:21
    Temat: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

  • 2. Data: 2007-12-23 21:55:12
    Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 3. Data: 2007-12-23 21:59:29
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

  • 4. Data: 2007-12-23 22:14:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    >>> Pomóżcie mi ;)
    >>>
    >> zacznij sprzątać
    >
    > skoro uważasz że coś
    > trzeba posprzatać -sam zacznij-
    > i zaproś innych do pomocy... OK?
    > Ja zapraszam do zmieniania jednego
    > porządku na drugi a nie "sprzątania"
    > [domyślnie jakiegoś bajzlu w ład] ;)

    jak chcesz zmienić porządek rzeczy to zacznij je układać w innej kolejności.
    Czynność ta popularnie jest nazywana sprzątaniem.

  • 5. Data: 2007-12-23 22:22:12
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > jak chcesz zmienić porządek rzeczy to zacznij je układać w innej kolejności.
    > Czynność ta popularnie jest nazywana sprzątaniem.

    A ja myślałem że przekładaniem
    albo zmienianiem porządku... ;P

    To co? Pomożesz zmieniać czy będziesz
    bezproduktywnie dyskutować dalej o tym
    czy to przekładanie czy porządkowanie ;)

  • 6. Data: 2007-12-23 22:23:57
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fkmlai$735$1@news.onet.pl...
    Pomóżcie mi ;)

    Myślisz o zamachu stanu? Chcesz wziąć to wszystko za mordę i zrobić
    porządek, jak Pinochet w Chile, jak jest w Chinach? Masz moje poparcie :-)
    Na pohybel demokracji!

    MK

  • 7. Data: 2007-12-23 22:46:58
    Od: "TM@" <z...@d...pl>

    Zaraz zaraz ale kogo sprzatnac ?

  • 8. Data: 2007-12-23 23:37:43
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "TM@" <z...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Zaraz zaraz ale kogo sprzatnac ?

    ...następny o "sprzątaniu" ;)
    A bez tego się nie da? To co to za
    zmiana starego porządku rzeczy?! ;P

  • 9. Data: 2007-12-23 23:47:30
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości
> [...]
    > porządek,
    > jak Pinochet w Chile, jak jest w Chinach? Masz moje poparcie :-)

    A gdybym chciał to zrobić lepiej niż tamci?
    Np twoimi rencami? Nie poporzesz mnie? ;P
    Za dużo zachodu się samemu wysilić
    w zmienianie rzeczy-wistości...
    zamiast jedynie pismaczenie
    na grupach? ;)

  • 10. Data: 2007-12-24 00:11:09
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fkms2e$mka$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Na pohybel demokracji!

    A gdybym chciał to zrobić lepiej niż tamci?
    Np twoimi rencami? Nie poporzesz mnie? ;P

    Zgodnie ze starym powiedzeniem, zmianę świata ropocząłem od siebie i już
    całkiem sporo w tym osiągnąłem. A co będe robił, gdy siebie już zmienię na
    lepsze w obszarach, które tego wymagają? Co będe zmieniał?

    Chcesz przegonić Chiny? Powodzenia, ale łatwo nie będzie i na pewno w
    demokracji się to nie uda. To nie grupa (grupy, bo widzę, że to nie tylko na
    pl.soc.prawo poszło) polityczna, ale, jakby się ktoś przyczepił, to Ty
    ropocząłeś tą dyskusję.

    Pomódl się do Boga, może Ci pomoże zmienić świat.

    MK