  • 1. Data: 2007-12-23 14:10:58
    Temat: Zatrzymanie dowodu osobistego przez Sąd
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Czy Sąd w jakichś postępowaniach zatrzymuje komuś z urzędu dowód osobisty:
    np. ubezwłasnowolnionemu, przy zmianie nazwiska itd.? Są takie przypadki?
    Oczywiście pomijam dwód osobisty jako dowód rzeczowy;)

  • 2. Data: 2007-12-23 14:16:46
    Temat: Re: Zatrzymanie dowodu osobistego przez Sąd
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 15:10:58 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Czy Sąd w jakichś postępowaniach zatrzymuje komuś z urzędu dowód
    > osobisty: np. ubezwłasnowolnionemu, przy zmianie nazwiska itd.? Są takie
    > przypadki?

    Nie. Ubezwłasnowolnienie nie polega na odebraniu dowodu osobistego, sąd
    nie zmienia nikomu nazwiska (no czasem wskutek omyłki w treści wyroku,
    ale to inna bajka ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-12-23 14:46:49
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > np. ubezwłasnowolnionemu, przy zmianie nazwiska itd.? Są takie przypadki?
    > Oczywiście pomijam dwód osobisty jako dowód rzeczowy;)

    Osobie ubez sąd zabiera i przekazuje do depozytu sonddowego

  • 4. Data: 2007-12-23 14:50:40
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>
    napisał
    > Osobie ubez sąd zabiera i przekazuje do depozytu sonddowego

    Gdzie jest ten przepis?

  • 5. Data: 2007-12-23 17:17:05
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    napisał w wiadomości news:fklsct$1pl$1@news.onet.pl...

    > Osobie ubez sąd zabiera i przekazuje do depozytu sonddowego

    A w której sondzie ten depozyt ?

    Pozdro
    zenek

  • 6. Data: 2007-12-23 18:33:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Osobie ubez sąd zabiera i przekazuje do depozytu sonddowego

    I co oni sonują w ten sposób?

  • 7. Data: 2007-12-27 16:02:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał
    > Nie.

    A dowód nieczytelny, nieważny, zniszczony itd?

  • 8. Data: 2007-12-27 16:14:59
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 17:02:30 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A dowód nieczytelny, nieważny, zniszczony itd?

    W ogóle nie spotkałem się z sytuacją kiedy sąd prosiłby kogokolwiek o
    pokazanie dowodu osobistego.

  • 9. Data: 2007-12-27 17:39:59
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No nie żartuj.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2007-12-27 18:11:34
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd pisze:
    > W ogóle nie spotkałem się z sytuacją kiedy sąd prosiłby kogokolwiek o
    > pokazanie dowodu osobistego.

    bo tak się w sądach stosuje obowiązujące przepisy ;)

    KG