eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak zaufania do szczepionek z USA i UK jest niecenzuralny w USA :-) [Cenzura USA/Twitter] › Re: Brak zaufania do szczepionek z USA i UK jest niecenzuralny w USA :-) [Cenzura USA/Twitter]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Brak zaufania do szczepionek z USA i UK jest niecenzuralny w USA :-)
    [Cenzura USA/Twitter]
    Date: Wed, 13 Jan 2021 05:13:21 GMT

    On 2021-01-10, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    -szczepionek-z-europy-i-usa-twitter-usunal-jego-post
    -4935578

    > Wy możecie?

    Tak. Oni tez, ale tylko popołudniami.

    > Po za tym jak mamy dyskutować na prawniczo-poważnie o tym co on
    > powiedział "słowo w słowo" a nie co światowe merdia opisują że
    > powiedział z niezwykle starannym unikaniem zacytowania słowo w słowo.
    > [Sprawdziłem kilka opisów merdialnych ]

    Mozemy poczynić założenie o prawdziwości doniesienia prasowego.
    Upieranie się przy dosłownych cytatach ograniczy nam nieuchronnie
    przyjemność dyskusji na tematy prawne z relacjami stron w językach
    wymarłych lub małopopularnych. Tłumaczenie tez można zakwestionować.

    > Jak dla mnie nie zacytowanie czegoś tak krótkiego jak tweet
    > "może być oznaką manipulacji".

    No może. Podobnie jak doszukiwanie się manipulacji w braku prostego
    cytatu, może być objawem rozwijającej się paranoi.

    --
    Marcin