  • 11. Data: 2020-11-28 12:03:07
    Temat: Re: Brak jawnego PESEL w CEIDG
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.11.2020 o 07:03, Henryk Hajdan pisze:

    > Ten pomysł rozwiązałby to o czym pisałem.
    > Troche naokoło, ale lepsze to niż nic. Dlaczego tego nie wprowadzą ?

    Bo RODO moim zdaniem o wiele bardziej sprzyja oszustom, niż zabezpeicza
    obywateli.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2020-11-28 14:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo RODO moim zdaniem o wiele bardziej sprzyja oszustom, niż
    > zabezpeicza obywateli.

    To nie jest kwestia RODO, a juz na pewno nie jest kwestią RODO jeżeli
    obywatel miałby taka mozliwośc aby dac swojemu klientowi podgląd do
    swoich danych.
    RODO w zadnym apsekcie nie zakazuje przeciez obywatelowi rozporzadzac
    swoimi danymi.
    Ale jak widac RODO to taki wytrych, jak urzednik chce wytłumaczyc,
    dlaczego sie nie da.
    To tylko i wyłącznie lenistwo i brak pomyslunku u osób tworzacych
    rozwiazania. Innymi słowy - skad miałby urzadnik wiedziec czego
    potrzeba obywatelowi prowadzacemu DG?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,