  • 1. Data: 2013-10-05 17:29:56
    Temat: Bazy danych osobowych - niekontrolowany handel
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Tak patrzę:
    http://www.google.pl/search?q=baza+danych+osobowych

    firmy zbierają dane osobowe i handlują nimi.
    Wszystko legalnie, domyslam się, ze to przy okazji konkursów, spędów
    promocyjnych, gdzie dają do wypełnienia druczki i klient wyraża zgodę.
    Dane osobowe, za zgodą samych zainteresowanych rozchodzą się.

    Jedna z firm nawet przyznaje sie, że ma ok. miliona danych osobowych,
    uczestników konkursów.
    Jak nad tym zapanować?
    Każdej firmy pytać czy ma moje dane osobowe ? - przecież to bez sensu.

  • 2. Data: 2013-10-05 18:55:17
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-05 17:29, Karol Misiukiewicz pisze:
> [...]
    > uczestników konkursów.
    > Jak nad tym zapanować?
    > Każdej firmy pytać czy ma moje dane osobowe ? - przecież to bez sensu.

    Dodaj do tego wszelkie firmy oferujące prace, portale itp dziadostwo.

    Polska to jeden wielki burdel.

  • 3. Data: 2013-10-05 23:04:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Oct 2013, l...@g...com wrote:

    > a to jakies oferty, innym razem zaproszenia. Raz w markecie podalem numer
    stacjonarny

    Prawdę powiedziawszy, nie jest to niezbędne.
    Mogą dzwonić na losowe numery i już.
    Zero danych osobowych (dopiero w trakcie naciągania dowiedzą
    się adresu i nazwiska).
    Niestety wylosować istniejący numer telefoniczny jest dużo łatwiej,
    niż istniejący adres mailowy :>

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-10-05 23:17:47
    Od: l...@g...com

    użytkownik Karol Misiukiewicz napisał:
    > Tak patrzę:
    >
    > http://www.google.pl/search?q=baza+danych+osobowych
    >

    > firmy zbierają dane osobowe i handlują nimi.

    Przez ostatni rok mam tak o 3-4 telefonow tygodniowo, a to jakies oferty, innym razem
    zaproszenia. Raz w markecie podalem numer stacjonarny i tak kurwy wydzwaniajOM. O ile
    sam ich olewam, o tyle inni koncza z dlugami albo w sadzie.

    Konkretnie nie ta firma, ale schemat dzialania podobny, konczy sie zwykle wydymaniem
    goja na 100 czy 500zl, tyle aby nie oplacalo sie toczyc sporu w sadzie, takie
    skubanie.
    http://kto-dzwonil.pl/index.php?numer=224309500
    http://www.tellows.pl/num/222037314

    itp. itd.

  • 5. Data: 2013-10-06 16:03:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > wydymaniem goja na 100 czy 500zl, tyle aby nie oplacalo sie toczyc sporu

    (...) Do mnie dzwoniła wczoraj kobieta z firmy Prestige, która ponoć
    zajmuje się produkcją bielizny ze Szwajcarii, (...)

    Oni w Polsce produkują bielizna ze Szwajcarii? To jakiś telemarketing dla
    idiotów?

  • 6. Data: 2013-10-06 23:40:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 16:03:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > zajmuje się produkcją bielizny ze Szwajcarii, (...)
    >
    > Oni w Polsce produkują bielizna ze Szwajcarii? To jakiś telemarketing dla

    Wiesz, wszystko możliwe ;)

    http://www.absurdarium.pl/wp-content/uploads/2010/01
    /www.absurdarium.pl_2010-01-07_5.jpg

    --