  • 1. Data: 2013-10-05 21:40:18
    Temat: Organizacja pożytku publicznego i odpis 1 %
    Od: jan potulicki <p...@g...com>

    Jako stowarzyszenie rekonstrukcji historycznych uzyskaliśmy status
    Organizacji Pożytku Publicznego i tutaj problem.Urząd Skarbowy przelał
    nasze konto pieniądze z odpisów 1 % ale powstał problem.Jeden z
    darczyńców przekazał jeden procent ze wskazaniem na członka
    stowarzyszenia.Teraz mam pytanie co z tym fantem zrobić,czy można te
    pieniądze zużyć na cele towarzyszenia czy tylko na wskazaną osobę.
    Pozdrawiam
    Jan

  • 2. Data: 2013-10-05 23:26:04
    Temat: Re: Organizacja pożytku publicznego i odpis 1 %
    Od: "STS_OVLP" <d...@g...com>

    Użytkownik "jan potulicki" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie co z tym fantem zrobić,czy można te pieniądze zużyć na cele
    > towarzyszenia czy tylko na wskazaną osobę.

    Obciąć członka.