  • 1. Data: 2007-02-07 12:40:30
    Temat: Alimenty, wzór pozwu
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Znalazlem cos takiego - http://tinyurl.com/2sbbso (celowo nie wklejam
    "oryginalnego" adresu, zeby nie bylo, ze reklamuje jakas strone. UWAGA: po
    nacisnieciu na link otwiera sie plik. rtf).
    Ten wzor dotyczy pozwu, gdy dziecko bylo urodzone podczas trwania zwiazku
    malzenskiego. Mnie natomiast chodzi o taki, w ktorym dziecko jest nieslubne.
    Ojciec oczywiscie uznal dziecko, ktore nosi jego nazwisko.
    Co trzeba zmienic w tym wzorze (i jakie zalaczniki powinny byc zamiast tych
    wyliczonych w przypadku dziecka ze zwiazku malzenskiego) ?

    Serdecznie dziekuje. Mam nadzieje, ze obedzie sie bez komentarzy - "plac
    Tatus nie gadaj", bo to nie chodzi o moje dziecko, po prostu chce pomoc.

    P.S. Na jaka kwote moze liczyc samotna matka, pozywajac bezrobotnego
    "Tatusia" ? Pewnie ok. 150-250 zl ? ://

    Milego dnia.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-02-21 07:56:27
    Temat: Re: Alimenty, wzór pozwu
    Od: "Rentier" <r...@i...pl>

    Wygoglaj sobie na stronach "Rzeczypospolitej" wzory pism. Są tam też
    komentarze i instrukcje.
    Czytaj forum dyskusyjne na stronie "w stronę ojca"
    Oba źródła wielce pouczające.