  • 1. Data: 2007-02-07 09:31:03
    Temat: Urlop okolicznościowy - ślub rodzica
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Czy dziecku (dorosłemu, zatrudnionemu na umowę o pracę) przysługuje urlop
    okolicznościowy z okazji ślubu rodzica?

    Traszka

  • 2. Data: 2007-02-07 10:04:09
    Temat: Re: Urlop okolicznościowy - ślub rodzica
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Traszka"
    > Czy dziecku (dorosłemu, zatrudnionemu na umowę o pracę) przysługuje
    > urlop okolicznościowy z okazji ślubu rodzica?

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ

    z dnia 15 maja 1996 r.

    w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy.

    (Dz. U. z dnia 30 maja 1996 r.)

    § 15. Pracodawca jest obowiązany zwolnić od pracy pracownika na czas
    obejmujący:
    1) 2 dni - w razie ślubu pracownika lub urodzenia się jego dziecka albo
    zgonu i pogrzebu małżonka pracownika lub jego dziecka, ojca, matki,
    ojczyma lub macochy,
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0281.htm

  • 3. Data: 2007-02-07 10:15:18
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lut o godzinie 11:04, na pl.soc.prawo, AsiaS napisał(a):

> [...]
    > 1) 2 dni - w razie ślubu pracownika lub urodzenia się jego dziecka albo
    > zgonu i pogrzebu małżonka pracownika lub jego dziecka, ojca, matki,

    Jego rodzic się żeni/wychodzi za mąż ;) - na pewno nie umiera - więc urlop
    ie przysługuje.

    --
    Herbi
    07-02-2007 11:15:16

  • 4. Data: 2007-02-07 13:05:11
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Herbi"

> [...]
    matki..."

    > Jego rodzic się żeni/wychodzi za mąż ;) - na pewno nie umiera - więc

    Czy przez przypadek zgonu i pogrzebu rozumiesz tylko umieranie? :-)

  • 5. Data: 2007-02-09 09:48:58
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lut o godzinie 14:05, na pl.soc.prawo, AsiaS napisał(a):

    > Czy przez przypadek zgonu i pogrzebu rozumiesz tylko umieranie? :-)

    Zdecydowanie tak uważam - a Ty nie uważasz tak?

    --
    Herbi
    09-02-2007 10:48:57

  • 6. Data: 2007-02-09 19:25:27
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Herbi"

    > Zdecydowanie tak uważam - a Ty nie uważasz tak?

    UPS! Bij mnie a nie wymyślę, co miałam wtedy na myśli! Za karę pomilczę i
    nie odezwę się już ani słowem do poniedziałku! :)
    AsiaS
    *Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*