  • 21. Data: 2007-01-02 17:12:18
    Temat: Re: Alimenty a bycie za grnicą.
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Dzieki bardzo za poradę własnie to chciałem usłyszec, a nie zbiór jakiś
    > debilnych komentarzy, typu każdy zasługuje na tak a nie inną babę itd.
    > Fakt brzmi to okrotnie, ale przynajmniej wiem na czyms stoje. Co do
    > przyjazdu mojej żony do mnie czarno to widzę. Więc

    Jedno "ale". Zbieraj faktury, bo rachunkow podobno polskie sady nie widza
    tak mile, jak faktur z imieniem i nazwiskiem (bo kazdy moze Ci "przynosic"
    rachunki (paragony) z zakupow). I postaraj sie, zeby na fakturach byly tylko
    rzeczy, ktore faktycznie kupujesz dla dzieci.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 22. Data: 2007-01-02 21:51:19
    Od: cube <j...@h...co.uk>

    Andrzej Wróblewski napisał(a):

> [...]
    > rachunki (paragony) z zakupow). I postaraj sie, zeby na fakturach byly tylko
    > rzeczy, ktore faktycznie kupujesz dla dzieci.

    Witam

    Czytając to wszystko nie powiem, ale przeraziło mnie trochę, choć z
    drugiej strony przynajmniej iem na czym powli stoje w przypadku jeżeli
    dojdzie faktycznie do takiej sytuacji. Nie wiem może jestem naiwny ale z
    drogiej strony mam jednak nadzieje, że finał tego wszytskiego będzie
    bardziej poytywny. Oczywiście, wiem że mam zbierac rachunki, oraz
    poświdczenia wysylki pieniędzy. Dziekuje za pomoc i pozdrawim Jakub

  • 23. Data: 2007-01-02 23:04:27
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Tobie tez Wszystkiego Najlepszego w Nowym jakze cudownie sie
    rozpoczynajacym :/ 2007 roku

    --
    Pozdro
    Harry

  • 24. Data: 2007-01-03 00:18:39
    Od: b...@p...of.pl (Tomas)

    I ja tu wtrace zdanko jeszcze bo znam kilka takich przypadkow, ktore sie
    zakonczyly niezbyt milo dla malzonkow na wyjezdzie po chleb,,,.
    Jak dojdzie do jakiejkolwiek sprawy w sadzie, prokuraturze czy u komornika od
    razu idz do konsulatu czy ambasady polskiej i popros o pisemne stwierdzenie
    twojego tam pobytu, po czym wyslij to do sadu, prokuratury i komornika. Uchroni
    cie to przed klamstem kobiety, ze ona nie wie gdzie ty jestes i pewnie ukrywasz
    sie w kraju. Sad przydzieli ci kuratora, ktory niby ma cie znalezc a w
    rzeczywistosci bierze kasa i lapowy i nic nie robi. Sad osadzi alimenty i uzna
    cie za ukrywajacego sie i uchylajacego sie od placenia alimentow. Twoj pierwszy
    powrot do kraju i od razu ci odbieraja paszport na dziendobry. Potem same
    schody, sady i oplaty. Nie daj do tego doprowadzic.

  • 25. Data: 2007-01-03 00:32:53
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    cube napisał(a):

> [...]
    > bardziej poytywny. Oczywiście, wiem że mam zbierac rachunki, oraz
    > poświdczenia wysylki pieniędzy. Dziekuje za pomoc i pozdrawim Jakub

    Zbieraie rachunkow mozesz sobie darowac..
    Sadu nie interesuje czy dawales na dziecko, lecz ile MASZ DAWAC.

    Jesli matka wystapi o alimenty, to je otrzyma.

  • 26. Data: 2007-01-03 00:39:09
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    Idiom napisał(a):
    > Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Sorry, nie wiedziałam, że ukochana chce Cię wydoić, bo moja sugestia była
    > skierowana w prostej lini do Ciebie.
    >
    > Cube pytał o poradę fachową, a dostał od Ciebie garść złotych myśli i
    > radosne stwierdzenie, że w temacie nie wiesz za bardzo.
    >
    > Jak przestaniecie się nad sobą użalać, a zaczniecie być mężczyznami, to
    > wtedy i kobiety zaczną Was tak traktować.

    Kobiety traktuja mnie nalezycie, zona jest ze mna w UK od roku
    Napisalem ze PORAD PRAWNYCH nie moge udzielac, a nie ze nie wiem za
    duzo..
    wiem znacznie wiecej niz Ci sie moze wydawac.. moj kolega powiesil sie
    przez zone, i paru mialo rozwody.. niejednemu pomoglem, pomoglem tez
    paru kobietom...wlasnie w sprawach rodzinnych.. I to nie suchymni
    poradami jaka sztuczka prawna przeciwnikowi dokopac, lecz jak
    potraktowac wspolmalzonka dobrze i wspolnie dobrze na tym wyjsc..
    Swoje frustracje mozesz wyladowywac rowniez na mnie, jesli Ci to
    pomaga..

    Pozdrowienia

  • 27. Data: 2007-01-03 05:33:09
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Swoje frustracje mozesz wyladowywac rowniez na mnie, jesli Ci to
    > pomaga..

    FUT: słownik ---> "frustracja"

    Przeczytaj, a potem zrozum, kto daje tu wyraz swoim frustracjom, wynikający
    z jakichś problemów (aktualnych lub byłych) w relacjach z kobietami.

    A jeśli chodzi o problemy Twoich kolegów z żonami. Powtórzę to, co powtarzam
    do upadu - nigdy się nie zdarza, by wina w 100% leżała po jednej ze stron.

    EOT

    Monika