  • 1. Data: 2007-01-01 12:48:19
    Temat: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Praktycznie wogóle nie musisz opłacać abo. Zresztą za co? Za to, że po Twoim
    > niebie ich fale radiowe latają i do Twego mieszkania/domu wchodzą? Tobie
    > powinni za to płacić.
    >
    > +inż.leva+

    Mieszasz teorie z praktyka..

    W teori kazdy kto ma urzadzenie doodbioru telewizji ma placic..

  • 2. Data: 2007-01-01 13:22:01
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    Mieszasz teorie z praktyka..

    W teori kazdy kto ma urzadzenie doodbioru telewizji ma placic..

    A w praktyce już zapłacił w momencie zakupu :-)

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-01-01 21:53:27
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    boguslaw napisał(a):

    > W teori kazdy kto ma urzadzenie doodbioru telewizji ma placic..

    do natychmiastowego odbioru TV

    Jacek

  • 4. Data: 2007-01-01 21:57:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    castrol napisał(a):

    > do natychmiastowego odbioru TV

    nie, do odbioru. Slowo "natyhmiastowy" wypadło półtora roku temu

    M.

  • 5. Data: 2007-01-01 22:17:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enc049$jud$1@news2.ipartners.pl Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > nie, do odbioru. Slowo "natyhmiastowy" wypadło półtora roku temu
    Możesz dać namiar na treśc nowszą niż Dz. U. 85 poz. 728, bo coś znaleźć nie
    mogę?

    Jotte

  • 6. Data: 2007-01-01 22:26:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Możesz dać namiar na treśc nowszą niż Dz. U. 85 poz. 728, bo coś znaleźć
    > nie mogę?

    ZTCW to jest najnowszy. Treść art. 2 ust. 7 już cytowałem :)

    M.

  • 7. Data: 2007-01-01 22:37:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enc1q7$ks1$1@news2.ipartners.pl Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > ZTCW to jest najnowszy. Treść art. 2 ust. 7 już cytowałem :)
    Co cytowałeś to cytowałeś, wazne co przeczytałeś, a tego widać było za mało.
    Niemniej stąd:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2005/0728.htm
    wynika, że coś się jednak zmieniło.

    A z tym "natychmiastowym" to doczytaj sobie CAŁY artykuł, bo nie masz racji.
    No i rzuć okiem na BIP KRRiT.

    Jotte

  • 8. Data: 2007-01-01 23:10:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    > wynika, że coś się jednak zmieniło.
    >
    > A z tym "natychmiastowym" to doczytaj sobie CAŁY artykuł, bo nie masz

    Art.2.2 - OK, wycofuję się z natychmiastowego ;) Natomiast nadal
    twierdzę, że KRRiT nie ma podstawy prawnej do uszczegółowienia, co jest
    a co nie jest odbiornikiem. Tym bardziej takiego prawa nie ma ekspert w
    Departamencie Ekonomicznym Biura KRRiT.

    M.

  • 9. Data: 2007-01-01 23:24:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enc4cr$m5j$1@news2.ipartners.pl Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Art.2.2 - OK, wycofuję się z natychmiastowego ;)
    No trudno żeby nie. ;)

    > Natomiast nadal twierdzę, że KRRiT nie ma podstawy prawnej do
    > uszczegółowienia, co jest a co nie jest odbiornikiem. Tym bardziej takiego
    > prawa nie ma ekspert w Departamencie Ekonomicznym Biura KRRiT.
    No to twierdź sobie i płać, skoro chcesz.
    Choć szczerze mówiąc ja także nie podniecam się tą "wykładnią" i nie na niej
    się opieram. Ona jest mało logiczna. Komputer z tunerem TV nie jest
    odbiornikiem bo jego główne przeznaczenie jest inne? A za radio w
    samochodzie płacić trzeba. To co? Czy główną rolą samochodu z radiem
    przestaje być przewożenie osób? Bzdura.
    Jak dla mnie furtka tkwi właśnie w słówku "natychmiastowy".

    Jotte

  • 10. Data: 2007-01-02 01:25:52
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    > Jak dla mnie furtka tkwi właśnie w słówku "natychmiastowy".

    też nie.
    Bo jak to natychmiastowy należy zdefiniowac.
    Żeby ogladać telewizję z komputera to trzeba go włączyć i zalogowac się.
    Czy to jest natychmiastowe czy nie to cięzko ocenic.
    Bo jak nie, to telewizor tez nie nadaje się do natychmiastowego odpbioru bo
    muszę wstac i poszukac pilota jak ktoś tu kiedyś interpretował.
    Narazie nie ma nic innego oprócz oświadczenia KRRiT. I należy się cieszyć.
    Oni jako stare dziadki zdefiniowali że odbiornik = radio lub telewizor i
    innego rodzaju odbiorników nie znają no i dobrze.
    Ciekawe jakby potraktowali wideo połączone z telewizorem z uszkodzonym
    tunerem. Od wideo się nie płaci, a telewizor zdatny do odbiotu TV nie jest
    bo ma uszkodzony tuner.
    W ogóle powinni to zlikwidować, zapisać w ustawie, że 2% podatku nalezy się
    TV i podnieść podatek i wówczas kazdy byłby szczęśliwy, co nie.