-
Reklama kontekstowa w Internecie a cudzy znak towarowy
... wynika ponadto, że artykuł 14 dyrektywy 2000/31/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 8 czerwca 2000 r. o handlu elektronicznym należy interpretować w ten sposób, że ustanowiona w nim zasada ma zastosowanie do podmiotu świadczącego usługę odsyłania w Internecie, jeżeli przy świadczeniu swych usług, nie odgrywa on czynnej roli, która mogłaby ...
-
Nieuczciwa konkurencja w Internecie
... Internecie decyduje się coraz więcej osób. Niestety, sieć sprzyja próbom prowadzenia interesu ... i zwalczanie nieuczciwej konkurencji w działalności gospodarczej, w szczególności produkcji przemysłowej i rolnej, budownictwie, handlu i usługach - w interesie publicznym, przedsiębiorców oraz klientów. Bez wątpienia osobę prowadzącą działalność ...
-
7 etapów przyspieszonego postępowania układowego w czasach pandemii
... Handlu i Usług nie pozostawia złudzeń - sieci handlowe stoją na krawędzi. Muszą ponosić koszty stałe, w tym koszty zatrudnienia pracowników i koszty najmu, a zakaz handlu ... postępowanie układowe w 7 krokach: Przygotuj dokumenty: wniosek, wstępny plan restrukturyzacyjny (w Internecie jest dużo wniosków i opracowań na ten temat) oraz wykaz majątku z ...
-
Klauzule niedozwolone - raport 2015
... łącznie 305 klauzul niedozwolonych, z czego równe 100 dotyczyło handlu elektronicznego, a 48 sprzedaży konsumenckiej. W porównaniu ... instytucji tajemniczego klienta w działaniach UOKiK, zakaz proponowania konsumentom nabycia usług finansowych, ... przepisów faktycznie sprawiają, że zakupy w Internecie są coraz bezpieczniejsze. Pomimo tego, że ...
-
Granice ochrony znaku towarowego
... potrzebom używającego i nabywców towarów i jednocześnie jest zgodne z uczciwymi praktykami w produkcji, handlu lub usługach. Zgodnie z wyrokiem Sądu Najwyższego z 27.10.2004 r., III CK ... źródłem sporów było używanie jako słów kluczowych, w ramach usługi odsyłania w Internecie, cudzych znaków towarowych lub oznaczeń do nich podobnych, bez zgody ich ...