-
Jak uzyskać odszkodowanie od biura podróży?
... Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A. wskazuje, że swojej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, organizator wycieczki nie może ograniczyć ani wyłączyć. To oznacza, ... , inny układ pomieszczeń niż opisany w katalogach, nieczynny basen, brak klimatyzacji, niewymiarowe łóżko, brudną pościel itp., powinniśmy poszczególne elementy ...
-
Reklamacja wczasów i wycieczki
... klimatyzacji czy gwarantowanego widoku na morze - to tylko niektóre powody do reklamowania usług turystycznych. ... do zgłaszanych roszczeń. Innymi słowy, należy zdecydować, czego w zamian za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczenie usług turystycznych wymagać od organizatora turystyki (a nie od biura podróży, które tylko pośredniczyło ...
-
Wakacje 2013: zakwaterowanie
... odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Zgodnie z art. 16 b powyższej ustawy jeżeli w trakcie odbywania imprezy turystycznej klient stwierdzi wadliwe wykonanie umowy, powinien o tym ... daje podstawę do tego, aby cena wycieczki spadła od 10% do 40%, brak klimatyzacji – od 10% do 20% ceny, zbyt duża odległość od plaży – 5% do 15% ...
-
Nieudane wakacje: jak napisać reklamację?
... za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. W przypadku niezadowolenia z usług biura podróży warto skorzystać z Tabeli Frankfurckiej. Choć nie jest to formalnie obowiązujący dokument, pomaga w oszacowaniu wartości szkody – czyli jakiej obniżki ceny można domagać się np. za nieodpowiedni standard pokoju, brak klimatyzacji, zanieczyszczony basen ...
-
Biura podróży: kiedy reklamacje?
... . Częstym mankamentem, który później decydują się reklamować turyści są też awarie klimatyzacji i windy – 18 proc. oraz brak obiecanych atrakcji w ramach infrastruktury obiektu: ... podróży w umowach z klientami mogą ograniczyć odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy ...