-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
... #współpracareklamowa lub [WSPÓŁPRACA REKLAMOWA], Płatna współpraca z marką XYZ, Reklama marki XYZ. Autopromocja i paczka PR Osobno w Rekomendacjach opisaliśmy autopromocję, czyli reklamę marki własnej. Jeśli piszesz książki, świadczysz usługi dietetyczne lub produkujesz kosmetyki - promując tę działalność na swoim kanale powinieneś przekaz oznaczyć ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... firmowej domeny, warto zwrócić uwagę, w jaki sposób registrar zapewnia bezpieczeństwo usługi. Pierwszą i zarazem jedną z najistotniejszych kwestii jest sposób, w jaki rejestrator przeprowadza ... do firmowego serwisu, mogłaby zamieścić serwis oferujący podobne produkty lub usługi - radzi Alicja Marciniak, Kierownik Działu Marketingu i PR w NetArt Autor: ...
-
Transport towarów a kary umowne
... 1984 r. Prawo przewozowe, Dz. U. z 2012 r. poz. 1173, z późn. zm., zwana dalej pr. Przew, art. 83 ust. 1). Przepis ten stanowi zatem górną granicę kar umownych ... przewozie skutkuje bowiem tym, że w ewentualnym sporze to przewoźnik musi dowodzić realizacji usługi w sposób prawidłowy. Tym samym nie miałby zastosowania art. 23 ust. 5 Konwencji, ...
-
Jakie wkłady można wnosić w spółkach osobowych?
... których ta praca ma być wykonywana. W przypadku gdy efektem świadczonej usługi jest określony przedmiot materialny/niematerialny, wartość tych wkładu może być ustalona ... 2, s. 80-81; A. Baranowska, Odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne wkładów rzeczowych w spółkach osobowych, Pr. Sp. 2003, nr 6, s. 22). Obowiązek wniesienia wkładu powstaje z ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... Sprawdzone zostały zasady współpracy m.in. w ramach tzw. marketingu szeptanego czy usługi polegającej na „gwarantowaniu oryginalnych, wiarygodnych opinii”. Zebrane informacje oraz ... Z kolei dla uczniów szkół ponadpodstawowych dedykowany został program „Młodzież z pr@wem na czasie” dotyczący promocji praw konsumenta w internecie oraz przybliżenia ...
-
Czarny marketing? Jak chronić swoje dobra osobiste w Internecie?
... w art. 15 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną czytamy, że podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14 tej ustawy, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, ... danych, zrzuty ekranu, protokoły z otwarcia strony itp. Spam jako czarny PR Inną formą czarnego marketingu jest stosowanie spamu. Jedną z najbardziej bazowych ...
-
Uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne. Kto na nim skorzysta?
... przepisami prawa, a zatem są to (za art. 4 pr. r.): przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny; spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ... wobec urzędu skarbowego, ZUS itd., drastyczny spadek popytu na oferowane produkty lub usługi (np. branża hotelarska, gastronomiczna). Katalog jest oczywiście szeroki. UPR stwarza pewien „parasol ...
-
Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację
... w błąd, także w działalności reklamowej. Reklama ma na celu prezentację produktu lub usługi, kształtowanie popytu oraz tworzenie i utrzymywanie rynków zbytu, ale nie ma w ... o nich wcale nie jest proste i wymaga skoordynowanej pracy działu naukowego, marketingu, PR, a w końcu i prawników. Decyzje Prezesa UOKiK, a teraz Sądu Apelacyjnego, pokazują, ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem