-
Prawa konsumentów a bilety online
... Dni Przeszukiwania Internetu. Do tej pory sprawdzane były m.in. sklepy sprzedające sprzęt RTV i AGD. Najnowsze badanie zostało zapoczątkowane w 2010 roku przez 27 państw ... bilety w Internecie. Ponadto UOKiK przypomina wszystkim tym, którzy kupują bilety w sieci: kupując bilet, zawierasz umowę. Konsument zobowiązuje się zapłacić za bilet, a ...
-
Wygląd salonu sprzedaży jako znak towarowy?
... doświadczeń klientów. I wprawdzie już ogromna cześć aktywności handlowej przeniosła się do sieci, to i tak salon sprzedaży pozostaje niezwykle istotnym punktem may customer journey. ... rodzaju elementy wystroju znajdują się w niemal każdym lokalu usługowym, m.in. w sklepach ze sprzętem RTV, takich jak Apple Store. Należy zaś pamiętać, że ochrona znaku ...
-
Zrównoważona konsumpcja. UOKiK radzi, jak robić zakupy
... zrównoważone zakupy. Zrównoważona konsumpcja będzie wiodącym tematem polskiej prezydencji Międzynarodowej Sieci Ochrony Konsumentów (ICPEN) w latach 2023 – 2024. Chcemy zwrócić uwagę na znaczenie ... . na litry lub kilogramy Który producent oferuje lepsze warunki gwarancji sprzętu RTV lub AGD? Sprawdź w karcie gwarancyjnej lub zapytaj sprzedawcę, im ...
-
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
... wymagają od nas podania danych osobowych. Czy będzie się to działo w sieci, czy zostaniemy zaczepieni przez ankietera w centrum handlowym w każdej z tych sytuacji okaże ... bazy klientów. Koszt organizatora w takim konkursie to najczęściej jakiś mały sprzęt RTV lub voucher na pobyt w atrakcyjnym miejscu, a zyskiem może być baza danych osobowych ...
-
Zimowe wyprzedaże w Europie
... okazać się sprzętem niekoniecznie potrzebnym. Podobnie wygląda sytuacja z odzieżą czy sprzętem RTV, które kupujemy na zagranicznych wyprzedażach, a po powrocie do domu uznajemy, że np. ... możliwość. Należy jednak liczyć się z tym, że sukienki kupionej w sklepie danej sieci w Mediolanie nie uda nam się zwrócić w Krakowie i będziemy musieli odesłać ją ...
-
UOKiK: 3,5 mln kary dla Comfort Med+ za łamanie praw konsumentów
... zapraszała konsumentów na pokazy telefonicznie. Telemarketerzy przedstawiali jednak cel spotkania w fałszywym świetle. Mówili np. o promocji zdrowego trybu życia czy nowej sieci sklepów RTV i AGD, w ramach której można dostać atrakcyjny prezent. Nie wspominali, że podczas prezentacji prowadzona będzie sprzedaż. Klientów wprowadzano w błąd także ...