-
Jakie informacje o konsumentach i kontrahentach na stronie www są dopuszczalne?
... – celem uniknięcia zniekształcenia lub zmiany danych w wyniku nieuprawnionej ingerencji – w szczególności w sposób prowadzący do naruszenia dóbr osobistych jego, czy podmiotów, których dane zamieścił na swej stronie. Przedsiębiorca powinien także w odpowiednim czasie reagować na żądanie usunięcia lub modyfikacji danych lub informacji ze strony ...
-
Zalegasz ze składkami ZUS czy podatkami? Trafisz do rejestru dłużników
... : 10 lat Informacje o zobowiązaniach konsumentów będą mogły być przekazane do biura przed upływem maksymalnie 10 lat od dnia wymagalności roszczenia. Dane o konsumentach będą usuwane po 10 latach od dnia wymagalności zobowiązania.
-
Pokaz handlowy to nie miejsce na sprzedaż wyrobu medycznego?
... na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, podczas spotkania handlowego określonego, które w rzeczywistości nie dotyczy wyjątku określonego w ustawie o prawach konsumentach. Takie wyłącznie możliwe jest jedynie w ściśle określonych okolicznościach, tj. m.in. w sytuacji rzeczywistego świadczenia zdrowotnego przez faktycznych pracowników służby ...
-
Pliki cookies w e-commerce. Jak ich używać, aby były zgodne z prawem?
... warto o nie zadbać? Dzięki plikom cookies właściciele sklepów internetowych mogą otrzymać informację o konsumentach np. o ich nawykach zakupowych. Tego typu informacje są dla ... przestaniemy przechodzić do porządku dziennego nad tym, że każde cookies przetwarzają dane osobowe. Drugi obszar jest związany z orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii ...
-
Znaki towarowe. Czym jest wtórna zdolność odróżniająca?
... promowanie oznaczenia, czyli reklama i promocja marki, która utrwala w konsumentach łączenie (identyfikowanie) danego znaku z konkretnym produktem lub usługą. Każdą ... : dowodami potwierdzającymi nabycie wtórnej zdolności odróżniającej mogą być wszystkie dane wskazujące, że określona grupa odbiorców przypisuje w sposób oczywisty oznaczenie i ...
-
UOKiK ściga scam wymierzony w seniorów. Na celowniku reklamy "cudownych" leków
... . Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaka treść reklam powinna wzbudzać w konsumentach szczególną czujność? Którymi wydawcami zainteresował się właśnie UOKiK? Jak nie ... zamówisz i płacisz przy dostawie, poproś kuriera o potwierdzenie przyjęcia płatności i dane nadawcy. W miarę możliwości kontaktuj się pisemnie, a nie telefonicznie – potwierdzenie ...