eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoAkty prawneProjekty ustawRządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami

Rządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami

Rządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami

projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej

  • Kadencja sejmu: 6
  • Nr druku: 2879
  • Data wpłynięcia: 2010-03-08
  • Uchwalenie: Projekt uchwalony
  • tytuł: o kierujących pojazdami
  • data uchwalenia: 2011-01-05
  • adres publikacyjny: Dz.U. Nr 30, poz. 151

2879-II


strona 8

J. Ustalenia kontroli – część opisowa

Strona 8
strona kolejna

34

Strona ........
strona ostatnia


35
Omówienie skreśleń i poprawek w tekście protokołu:
Omówienie uzupełnień dokonanych w protokole:
Załączniki do protokołu:
Omówienie przyczyn odmowy lub niemożności podpisania protokołu:
Protokół zawiera .......... stron. Sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Nr w spisie dokumentów ...............
Niniejszy protokół:
a) przedstawiono do odczytania*,
b) odczytano na żądanie*.

Kontrolę zakończono dnia .......................................... o godzinie ...............................
Podpisy:
Podpisy osób, o których mowa w
Pieczęć nagłówkowa
Podpis osoby kontrolującej
punkcie 19 i 20 protokołu.
kontrolowanego
*) Niepotrzebne skreślić
**) Właściwe zaznaczyć „X”
strona ...........




36
Sposób sporządzania protokołu z kontroli.

§ 1.1.
Protokół z kontroli, zwany dalej protokołem składa się z części syntetycznej i opisowej.
2. W przypadku kontroli wycinkowej o zawężonej tematyce kontroli, punkty protokołu
dotyczące tematów nie ujętych w programie kontroli wykreśla się dużą literą „Z”.
3. Numer protokołu z kontroli tworzy się w następujący sposób:
1) pierwsze trzy znaki od lewej strony stanowią liczbę porządkową ze spisu spraw, o

którym mowa w § 26 ust. 1 rozporządzenia. W przypadkach liczb porządkowych
jedno- i dwu- cyfrowych, miejsca przed nimi uzupełnia się zerami;
2) kolejne trzy znaki stanowią numer, o którym mowa w § 24 ust. 3 pkt 3

rozporządzenia. W przypadkach liczb porządkowych jedno- i dwu- cyfrowych,
miejsca przed nimi uzupełnia się zerami;
3) ostatnie dwa znaki stanowią numer, o którym mowa w § 24 ust. 3 pkt 4.

4. Protokół sporządza się w dwóch egzemplarzach z których:
1) egzemplarz nr 1 pozostawia się w kontrolowanym ośrodku;

2) egzemplarz nr 2 włącza się do akt kontroli, prowadzonych przez organ.

5. W kontrolowanym ośrodku nie pozostawia się protokołów przesłuchania świadka,
protokołu oględzin, ani żadnych innych dokumentów stanowiących akta kontroli, z
zastrzeżeniem ust. 4.

§ 2. Każdy zapis dokonany w części syntetycznej protokołu:
1) który ze względu na jego objętość nie mieści się w rubryce lub

2) wymagający uzupełnienia lub

3) stwierdzający nieprawidłowości,

- wymaga omówienia w części opisowej protokołu.

§ 3. Omówienia w części opisowej protokołu z kontroli nie wymaga się w przypadku:
1) dokonania oględzin udokumentowanych w sposób, o którym mowa w § 13

ust. 4 rozporządzenia;
2) przesłuchania świadka udokumentowanego w sposób, o którym mowa § 17

ust. 1 rozporządzenia.

§ 4.1. Sporządzenie protokołu polega na wypełnieniu wszystkich jego punktów i części
opisowej z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 niniejszego załącznika.
2. W części nagłówkowej protokołu należy wypełnić punkty od 1 do 8. Prawidłowe
wypełnienie tej części polega na:
1) odciśnięciu w polu nr 1 pieczęci z nazwą organu i jego adresem;

2) wpisaniu w pole oznaczone liczbą:

a) 2 – daty sporządzenia protokołu,

b) 3 – numeru egzemplarza protokołu. W polu tym może wystąpić wyłącznie

cyfra „1” lub „2”,
c) 4 – imienia, nazwiska i stanowiska służbowego osoby kontrolującej,

d) 5 – pełnego numeru upoważnienia, o którym mowa w § 7 ust. 2

rozporządzenia,
e) 6 – tematyki kontroli, dotyczy to kontroli wycinkowych. W przypadku

kontroli kompleksowych dopuszcza się zapis „kontrola kompleksowa”,
f) 7 – dokładnego przedziału czasu, którego dotyczy kontrola. Podaje się datę

początku i końca przedziału.
g) 8 – daty faktycznego rozpoczęcia i zakończenia kontroli.

3. Część nagłówkową wypełnia się niezależnie od rodzaju prowadzonej kontroli, o którym
mowa w § 5 ust.1 rozporządzenia.


37
§ 5.1. Część A protokołu dotyczy podstaw prawnych prowadzenia działalności przez
kontrolowany ośrodek i jego danych identyfikacyjnych.
2. Przed wypełnieniem tej części protokołu należy dokonać weryfikacji dokumentów
dotyczących podstaw prawnych prowadzenia działalności ośrodka.
3. W części A wypełnia się punkty od 9 do 22 bez względu na rodzaj prowadzonej
kontroli, o którym mowa w § 5 ust.1 rozporządzenia.
4. Prawidłowe wypełnienie części A protokołu polega na wpisaniu w punkcie
oznaczonym liczbą:
1) 9 – pełnej nazwy podmiotu prowadzącego ośrodek;

2) 10 – pełnego adresu ośrodka z numerem kodu pocztowego miejscowości, w której

ośrodek ma siedzibę;
3) 11 – numeru identyfikacji podatkowej;

4) 12 – numeru REGON na podstawie odpowiedniego dokumentu lub numeru

PESEL w przypadku, gdy podmiotem jest osoba fizyczna na podstawie dokumentu
tożsamości, zawierającego ten numer. W przypadku spółki cywilnej podaje się
numery PESEL wszystkich wspólników na podstawie dokumentów tożsamości, o
których mowa wyżej. § 2 niniejszego załącznika stosuje się odpowiednio;
5) 13 – cech identyfikacyjnych dokumentu stanowiącego podstawę działalności

gospodarczej ośrodka. W szczególności dokumentami takimi mogą być:
a) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

b) postanowienie o wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego,

c) dokument powołujący jednostkę organizacyjną,

d) statut.

6) 14 – numeru zezwolenia na prowadzenie ośrodka szkolenia, o którym mowa w

ustawie;
7) 15 – numeru certyfikatu jakości, o którym mowa w ustawie;

8) 16 – „nie dotyczy” w przypadku jednostek innych niż wojskowe, podległe

resortowi spraw wewnętrznych i szkoły;
9) 17 – znaku „X” w odpowiedni kwadrat;

10) 18 – znaku „X” we właściwe kwadraty, określające posiadane przez ośrodek

uprawnienia do egzaminowania w zakresie odpowiednich kategorii;
11) 19 – imienia i nazwiska kierownika ośrodka oraz daty, od kiedy zajmuje to

stanowisko;
12) 20 – imienia i nazwiska osoby upoważnionej, o której mowa w § 9 ust. 3

rozporządzenia;
13) 21 – skreślenie odpowiednich słów;

14) 22 – imion i nazwisk wszystkich osób zatrudnionych przez ośrodek, z podaniem

stanowisk, daty rozpoczęcia zatrudnienia, formy zatrudnienia. W przypadku
instruktorów w kolumnie „stanowisko” wpisuje się numer, pod którym instruktor
wpisany jest do ewidencji. W kolumnie „forma zatrudnienia” należy określić czy
jest to stosunek pracy, a jeżeli nie to określić rodzaj zatrudnienia. W kolumnie
„uwagi” podaje się cechy umowy, dotyczącej zatrudnienia w formie innej niż
stosunek pracy.

5. Wiersze tabeli w punkcie 22, które nie są wypełnione oznacza się dużą literą „Z”.
§ 6.1. Osoba kontrolująca dokonuje sprawdzenia wymogu niekaralności osób, o których
mowa w ustawie.
2. Wynik sprawdzenia, o którym mowa w ust. 1, zamieszcza się w części opisowej
protokołu, podając kiedy i jakie czynności podjęto w związku ze sprawdzeniem.

§ 7.1. Część B protokółu dotyczy pomieszczeń biurowych, jakimi dysponuje ośrodek.
2. Przed wypełnieniem tej części protokołu należy dokonać sprawdzenia tytułu do
dysponowania lokalem biurowym.

38
strony : 1 ... 40 ... 80 ... 92 . [ 93 ] . 94 ... 100 ... 129

Dokumenty związane z tym projektem:



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Akty prawne

Rok NR Pozycja

Najnowsze akty prawne

Dziennik Ustaw z 2017 r. pozycja:
1900, 1899, 1898, 1897, 1896, 1895, 1894, 1893, 1892

Monitor Polski z 2017 r. pozycja:
938, 937, 936, 935, 934, 933, 932, 931, 930

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: