  • 11. Data: 2005-05-06 20:08:28
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    Wrrrrr !!!
    > No naprawdę !!
    > Oddawałam też do ZWYKŁEGO sklepu komputerowego zasilacz !! aaaah mężczyźni
    > !! ZAWSZE wiedzą lepiej od kobiet (tak im sie wydaje :P )
    > Iza

    Może nie jest to dla nas, kobiet, pocieszające, ale w tym wypadku mężczyźni
    rzeczywiście mają rację. Nie ma takiego przepisu, a to, czy sprzedawca
    przyjmie towar, zależy tylko i wyłącznie od jego dobrej woli (nie dotyczy
    sprzedaży poza lokalem, czyli np. wysyłkowej).
    Pracuję w handlu (branża techniczna) i na co dzień "użeram się" niestety z
    klientami święcie przekonanymi i istnieniu przepisu o 5 DNIACH RĘKOJMI !!! O
    zgrozo!!!

    Pozdrawiam!
    Dodi

  • 12. Data: 2005-05-07 08:49:59
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > klientami święcie przekonanymi i istnieniu przepisu o 5 DNIACH RĘKOJMI !!!
    > O zgrozo!!!

    Tez pracuje w handlu z tym ze branża agd rtv, 5 dni to jeszcze dla
    niektorych malo, przychodza i robia awanture ze maja prawo zwrotu w ciagu 14
    dni:)

  • 13. Data: 2005-05-07 11:25:47
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Dodi" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientami święcie przekonanymi i istnieniu przepisu o 5 DNIACH RĘKOJMI !!!

    ehh noo :(

  • 14. Data: 2005-05-10 13:23:48
    Od: Tomke <p...@B...pl>

    Po długiej i burzliwej dyskusji Iza napisał(a) to co chciał:

    > No istnieje coś takiego jak zwrot towaru do 3 dni bodajże (ale nie
    > jestem pewna czy napewno 3 dni może wiecej) w każdym razie w tym
    > okresie masz prawo oddać towar bo np kolor Ci sie nie podoba i nie
    > pasuje Ci do majtek :P

    Zakupiony towar bez wad nie podlega zwrotowi chyba że sprzedawca się na
    to zgodzi tak jest w polskim prawie.
    Oczywiœcie nie dotyczy to umów zawieranych poza lokalem firmy(czyli od
    akwizytorów, przez internet) tu jest termin 10 dni na zwrot towaru bez
    podania przyczyny.

    Tomek

  • 15. Data: 2005-05-10 14:45:08
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    a jak ktoś zwróci oprogramowanie do 10 dni ? ale sobie je skopiuje i
    będzie nielegalnie używać ? jest jakieś zabezpieczenie przed tym ?

  • 16. Data: 2005-05-11 08:00:33
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl>

    firma mm napisał(a):

    > a jak ktoś zwróci oprogramowanie do 10 dni ? ale sobie je skopiuje i
    > będzie nielegalnie używać ? jest jakieś zabezpieczenie przed tym ?

    Kopiowanie oprogramowania jest nielegalne (oproc OpenSource, freeware,
    shareware).

    Tomasz

  • 17. Data: 2005-05-11 11:03:11
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 11 May 2005 10:00:33 +0200,
    Tomasz <t...@p...onet.pl> screamed:

    I robienia wlasnej kopii samemu sobie.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 13:02:32 user up 10608 days, 0:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Minds are like Parachutes. They work best when open.

  • 18. Data: 2005-05-11 12:00:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d5qh1o$jnr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, firma mm wrote:
    > a jak ktoś zwróci oprogramowanie do 10 dni ? ale sobie je skopiuje i
    > będzie nielegalnie używać ? jest jakieś zabezpieczenie przed tym ?

    Art. 10. u.3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od
    umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    [..]
    2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na
    nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich
    oryginalnego opakowania,

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2005-07-28 21:30:40
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Wrrrrr !!!
    > No naprawdę !!
    > Oddawałam też do ZWYKŁEGO sklepu komputerowego zasilacz !!

    Dobra wola sprzedawcy

    > aaaah mężczyźni
    > !! ZAWSZE wiedzą lepiej od kobiet (tak im sie wydaje :P )

    Nie uogólniaj, bo mi się niedobrze robi, jak widze kobiete, która do każdego
    dorabia historię o wojnie płci...

    Mylisz się, bez względu na to, jakiej jesteś płci.

    Monika