  • 1. Data: 2005-05-06 17:20:34
    Temat: zwrot towaru
    Od: "Andre" <a...@p...ff>

    witam!

    czy istneje jeszcze prawnie uwarunkowana mozliwosc zwrotu towaru w
    ciagu okreslonego czasu bez podania przyczyny (lub z podaniem przyczyny
    ale nie reklamacja)?

    Andre

  • 2. Data: 2005-05-06 17:26:26
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andre napisał(a):
    > czy istneje jeszcze prawnie uwarunkowana mozliwosc zwrotu towaru w
    > ciagu okreslonego czasu bez podania przyczyny (lub z podaniem przyczyny
    > ale nie reklamacja)?

    w 'zwykłym' sklepie - nie

    KG

  • 3. Data: 2005-05-06 17:58:32
    Od: "Andre" <a...@p...ff>

    kam wrote:

    > w 'zwykłym' sklepie - nie

    czyli tylko internetowy?

    Andre

  • 4. Data: 2005-05-06 18:02:17
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    > w 'zwykłym' sklepie - nie
    >
    > KG

    No istnieje coś takiego jak zwrot towaru do 3 dni bodajże (ale nie jestem
    pewna czy napewno 3 dni może wiecej) w każdym razie w tym okresie masz prawo
    oddać towar bo np kolor Ci sie nie podoba i nie pasuje Ci do majtek :P

    Pozdrawiam, IZa

  • 5. Data: 2005-05-06 18:23:13
    Od: stern <s...@h...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2005 20:02:17 +0200, Iza napisał(a):

    > No istnieje co? takiego jak zwrot towaru do 3 dni bodaj?e (ale nie jestem
    > pewna czy napewno 3 dni mo?e wiecej) w ka?dym razie w tym okresie masz prawo
    > oddaae towar bo np kolor Ci sie nie podoba i nie pasuje Ci do majtek :P

    a skąd o tym wiesz?
    albo inaczej - o jakim kraju mówisz?

    pozdr.

    n.

  • 6. Data: 2005-05-06 19:14:59
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > oddać towar bo np kolor Ci sie nie podoba i nie pasuje Ci do majtek :P

    Nieprawda ...

    Do 10 dni jesli kupisz poza lokalem sprzedawcy, czyli w praktyce jesli
    ci akwizytor sprzeda w domu lub jesli kupisz wysyłkowo.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-05-06 19:20:57
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Do 10 dni jesli kupisz poza lokalem sprzedawcy, czyli w praktyce jesli
    > ci akwizytor sprzeda w domu lub jesli kupisz wysyłkowo.

    Oj oczywiście, że prawda !! Przecież sama oddawałam w Media Markt towar
    powołując się na coś takiego i przyjęli mi bez zarzutu - była to nagrywarka
    DVD i powiedziałam, ze za głośno mi chodzi w kompie i mi nie odpowiada.
    Coś takiego jest że możesz oddać Towar jeśli Ci nie odpowiada, ale naprawde
    może jest tak, ze nie dotyczy to każdego rodzaju sklepu - tutaj nie chce sie
    wypowiadać bo nie wiem jak to jest. Poza tym naprawde coś takiego istnieje
    Iza

  • 8. Data: 2005-05-06 19:26:10
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Oj oczywi?cie, że prawda !! Przecież sama oddawałam w Media Markt towar
    > powołuj?c się na co? takiego i przyjęli mi bez zarzutu - była to nagrywarka
    > DVD i powiedziałam, ze za gło?no mi chodzi w kompie i mi nie odpowiada.

    Oczywiscie, teraz juz wiemy ze Media Markt jest u nas organem
    ustawodawczym ...

    Ech kobiety ... bosz ... chcialem sie posmiac, ale w rezultacie po
    prostu sie poplakalem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-05-06 19:36:19
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

> [...]
    > ustawodawczym ...
    >
    > Ech kobiety ... bosz ... chcialem sie posmiac, ale w rezultacie po

    Wrrrrr !!!
    No naprawdę !!
    Oddawałam też do ZWYKŁEGO sklepu komputerowego zasilacz !! aaaah mężczyźni
    !! ZAWSZE wiedzą lepiej od kobiet (tak im sie wydaje :P )
    Iza

  • 10. Data: 2005-05-06 19:45:08
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Oddawałam też do ZWYKŁEGO sklepu komputerowego zasilacz !! aaaah mężczyĽni
    > !! ZAWSZE wiedz? lepiej od kobiet (tak im sie wydaje :P )
    > Iza

    To byla dobra wola sprzedawcy. Mezczyzni rzadko wiedza lepiej ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow