  • 1. Data: 2005-05-06 17:25:32
    Temat: Utrata praw studenckich
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam grupowiczow!

    Studiuję na 5 roku i przy okazji pracuję na umowę zlecenie. Moje
    pytanie dotyczy chwili, w której obronię pracę magisterską. Otóż
    legitymację mam ważną do 31 października tego roku, ale jak to
    przekłada się na okres bezskładkowy? Obrona pracy będzie miała
    miejsce prawdopodobnie w czerwcu, w ostateczności w lipcu. Czy
    kiedy obronię pracę muszę zgłaszać to pracodawcy (wygaśnięcie
    praw studenta)?? Prawdopodobnie w tym właśnie okresie porzucę
    tę pracę - jak to przełoży się na opłatę składek w tymże miesiącu?

    Pozdrawiam
    Michał

    --
    Adres antyspamowy

  • 2. Data: 2005-05-06 17:45:08
    Temat: Re: Utrata praw studenckich
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał wrote:
> [...]
    > praw studenta)?? Prawdopodobnie w tym właśnie okresie porzucę
    > tę pracę - jak to przełoży się na opłatę składek w tymże miesiącu?

    Studentem przestajesz być w momencie uścisku dłoni prezesa.