  • 1. Data: 2005-05-06 15:33:48
    Temat: rtv
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    w firmie nie ma radia ani telewizora
    czy w przypadku kiedy jeden z pracownikow, słucha radia z komórki firma musi
    opłacać abonament ?

    komórka jest pracownika. nie służbowa.

    --
    [][][] bukers [][][]

  • 2. Data: 2005-05-06 18:22:14
    Temat: Re: rtv
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał w
    wiadomości news:d5g324$ilh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > w firmie nie ma radia ani telewizora
    > czy w przypadku kiedy jeden z pracownikow, słucha radia z komórki firma
> [...]
    Jest wyjaśnienie na stronie KRRiTV, z tego co pamiętam to nie.

    Ps. Mam, jest opisane na ich stronie, zakładka abonament rtv i abonament rtv
    pełna informacja (plik pdf)

  • 3. Data: 2005-05-06 22:39:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d5g324$ilh$1@nemesis.news.tpi.pl>, bukers wrote:
    > w firmie nie ma radia ani telewizora
    > czy w przypadku kiedy jeden z pracownikow, słucha radia z komórki firma musi
    > opłacać abonament ?
    > komórka jest pracownika. nie służbowa.

    A nie masz wątpliwości czy właściciel stacji benzynowej powinien płacić w
    przypadku jak wjedziesz samochodem słuchając radia na tę stację?

    --
    Marcin