  • 21. Data: 2010-06-15 12:52:28
    Temat: Re: znalazlem swoja rzecz na allegro
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie
    > przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało.

    Byś się zdziwił.

  • 22. Data: 2010-06-15 14:05:47
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Te kilka pozostałych też Twoje?

    Akurat ten byl moj. Juz go odzyskalem, a gosc ma nasrane rowno w portkach.

  • 23. Data: 2010-06-15 14:09:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.06.2010 12:35), Robert Tomasik wrote:

    > wiadomości news:hv7kk8$e9g$1@news.onet.pl...

    > Ta wbrew pozorom też jest poważna, bo istnieje spora pewność, ze to nie
    > pojedynczy wybryk, tylko paserka albo sam złodziej tym handluje.

    A równie dobrze naprawdę mógł znaleźć.

    Mi kiedyś "nieznani sprawcy" urwali tablicę rejestracyjną i porzucili
    trochę dalej. Pewnie stałem za bardzo na szlaku między knajpą a barem.

    Równie dobrze ktoś mógł urwać znaczek, ktoś inny znalazł ...

    p. m.

  • 24. Data: 2010-06-15 14:12:55
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Mi kiedyś "nieznani sprawcy" urwali tablicę rejestracyjną i porzucili
    > trochę dalej. Pewnie stałem za bardzo na szlaku między knajpą a barem.
    >
    > Równie dobrze ktoś mógł urwać znaczek, ktoś inny znalazł ...

    Ten nie znalazl, ukradl - przyznal sie przez telefon. Mam nagranie.

  • 25. Data: 2010-06-15 15:17:05
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Na allegro ma jeszcze jedno konto : malibu411

    Znaczki sprzedaje rowniez na Gumtree itp

    Trzeba go dobrze sprawdzić.

  • 26. Data: 2010-06-15 19:14:41
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 15.06.2010 neoniusz <n...@j...org> napisał/a:
    > I jeszcze mieszka (nasza klasa to potega) obok miejsca, gdzie mi to ukradli.
    > Fakt, przypadek.

    http://forumprawne.org/prawo-karne/132863-kradziez-z
    naczkow-od-aut.html

    a to nie on szuka porady prawnej? ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 27. Data: 2010-06-15 20:01:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie
    > przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało. Zresztą i tak nie
    > zaczęło by się od przeszukania. Policja nic nie pomoże, chyba że ktoś
    > lubi takie sprawy - pieczątki, pisma, przesłuchania, odwołania, udawanie,
    > że coś się dzieje itp. - przynajmniej ja mam takie doświadczenie.

    Przykro mi, ze masz takie złe doświadczenia w tym wypadku, ale uwierz, ze
    niekoniecznie tak musi być.

  • 28. Data: 2010-06-15 21:25:46
    Od: r...@m...com

    >   Niby jak mogli by pomóc, skoro nie mają czasu na poważniejsze sprawy?

    Skoro mają czas na ściganie rowerzystów jezdzących po chodnikach, to na to
    tymbardziej.

  • 29. Data: 2010-06-15 22:00:11
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:slrni1fk90.13gn.venglin+usenet@lagoon.freebsd.l
    ublin.pl...

    > http://forumprawne.org/prawo-karne/132863-kradziez-z
    naczkow-od-aut.html

    > a to nie on szuka porady prawnej? ;)

    Jestes mistrzem, ze to znazles, dzieki. Umieram ze smiechu!

  • 30. Data: 2010-06-17 16:55:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 11:57:31 +0200, spp napisał(a):

    > To wyklucza znalezienie?

    Kilku znaczków???