  • 1. Data: 2010-06-15 08:44:50
    Temat: Czy pomoc z FSUE podlega zwrotowi?
    Od: "O.Jaszewski" <o...@o...eu>

    Witam Serdecznie,

    Chciałbym się zapytać czy środki z Funduszu Solidarności Unii Europejskiej
    podlegają zwrotowi, gdy dane państwo zwraca się z powodu klęski żywiołowej o ich
    udostępnienie, tzn czy Polska musiałaby te pieniądze zwrócić?

    Pytam o to gdyż nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.

  • 2. Data: 2010-06-15 08:48:12
    Temat: Re: Czy pomoc z FSUE podlega zwrotowi?
    Od: "O. Jaszewski" <o...@o...eu>

> [...]
    > udostępnienie, tzn czy Polska musiałaby te pieniądze zwrócić?
    >
    > Pytam o to gdyż nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.

    Ad vocem tej kwestii, jeśli Wasza odpowiedź będzie "Tak", byłbym bardzo
    wdzięczny gdybyście mnie skierowali do oficjalnej regulacji na ten temat.