  • 11. Data: 2010-06-15 10:26:09
    Temat: Re: znalazlem swoja rzecz na allegro
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.06.2010 11:22), Liwiusz wrote:

    > Jak tak dozujesz informacje, to nic dziwnego. To, że ktoś sprzedaje
    > "znaczki" dzień po tym, jak Ci ukradziono, niczego nie dowodzi. Ale
    > jeśli mieszka niedaleko Ciebie, z rozwalonymi zatrzaskami, to już daje
    > do myślenia. Ale do niczego więcej, na policji powie że znalazł i się
    > skończy.

    Ale nawet jeżeli tak powie, to wątkotwórca odzyska znaczek (a zyska wroga).

    p. m.

  • 12. Data: 2010-06-15 10:28:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Zamiast tu pisać i być może go ostrzec, to powinieneś iść na Policję.
    > Tylko oni są w stanie tu pomóc.

    Niby jak mogli by pomóc, skoro nie mają czasu na poważniejsze sprawy?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-06-15 10:35:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niby jak mogli by pomóc, skoro nie mają czasu na poważniejsze sprawy?

    Ta wbrew pozorom też jest poważna, bo istnieje spora pewność, ze to nie
    pojedynczy wybryk, tylko paserka albo sam złodziej tym handluje.

  • 14. Data: 2010-06-15 10:43:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ta wbrew pozorom też jest poważna, bo istnieje spora pewność, ze to nie
    > pojedynczy wybryk, tylko paserka albo sam złodziej tym handluje.

    Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie
    przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało. Zresztą i tak nie
    zaczęło by się od przeszukania. Policja nic nie pomoże, chyba że ktoś
    lubi takie sprawy - pieczątki, pisma, przesłuchania, odwołania,
    udawanie, że coś się dzieje itp. - przynajmniej ja mam takie doświadczenie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-06-15 11:21:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 11:57:31 +0200, spp napisał(a):

    > To wyklucza znalezienie?

    Znalezione rzeczy oddaje się do biura rzeczy znalezionych, a nie sprzedaje
    na alledrogo.
    Poza tym na pewno ma pirackie oprogramownie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2010-06-15 11:33:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 11:57:31 +0200, spp napisał(a):

    > To wyklucza znalezienie?

    Dużo tych znaczków znalazł...
    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-06-15 11:49:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > Dużo tych znaczków znalazł...

    Dla nas to może oczywiste, ale w sądzie to żaden dowód, i słusznie.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-06-15 11:52:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Znalezione rzeczy oddaje się do biura rzeczy znalezionych, a nie sprzedaje
    > na alledrogo.

    To powie, że wygrzebał ze śmietnika ;)

    > Poza tym na pewno ma pirackie oprogramownie ;-)

    O tak, i do tego jeszcze pijak!

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-06-15 12:00:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-15 13:33, zly pisze:

    > Dużo tych znaczków znalazł...

    Ma chłop szczęście po prostu. :(

    --
    spp

  • 20. Data: 2010-06-15 12:12:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie
    > przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało.

    Nie przyzna się tym razem, będzie następny. Nawet jeśli teraz go nie
    oskarżą, to chyba lepiej, aby jego dane się przewijały przez policyjne akta,
    nie...? Oprócz dochodzeń Policja też może pracować operacyjnie, pamiętaj o
    tym.