  • 1. Data: 2002-06-24 18:26:08
    Temat: znak towarowy
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Szanowni grupowicze

    moje pytanie dotyczy rejestracji znaku towarowego a dokladniej jak to zrobic
    w krajach Unii Europejskiej? Czy moze byc przez polskiego rzecznika
    patentowego? Czy moze ktos wie jaka jest procedura?

    bede wdzieczna za wszelkie podpowiedz
    pozdrawiam
    mefka

  • 2. Data: 2002-06-25 07:04:00
    Temat: Re: znak towarowy
    Od: q...@p...com (Grzegorz Kłeczek)

    Czesc!

    Sprubuje Ci troche pomoc. Najlatwiej bedzie Ci zarejestrowac znak towarowy
    juz zarejestrowany w polskim urzedzie patentowym w trybie porozumienia
    madryckiego. Wszyskie szczegoly w jakich krajach mozesz zarejestrowac znak
    towarowy w ten sposob i ile to kosztuje znajdziesz na stronie www.wipo.int
    Jest tam nawet stosowny kalkulator i wiele innych ciekawych informacji.
    Praktycznie natomiast po zabraniu dokumentow sprawe zalatwia sie przez nasz
    polski urzad patentowy w Warszawie - jest tam bardzo mila pani w wydziale
    odpowiedzilanym za rejestracje w trybie porozumienia madryckiego. Z praktyki
    moge dodac ze procedura trwa okolo 1 roku.

    Jesli natomiast znak towarowy jeszcze nie jest zarejestrowany w Polsce to
    musisz udac sie i zlozyc stosowne wnioski do kazdego z odpowiednikow naszego
    urzedu patentowego w poszczegolnych krajach UE.

    Pozdrawiam

    Grzesiek

  • 3. Data: 2002-06-25 16:18:39
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kłeczek" <q...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    naszego
    > urzedu patentowego w poszczegolnych krajach UE.

    dzieki wielkie za podpowiedz (btw, znak jest juz w Polasce zarejestrowany)
    pozdrawiam
    mefka