  • 1. Data: 2002-06-24 19:45:05
    Temat: Potrzebny prawnik - wypadek samochodowy - sprawa ciekawa
    Od: "Qqruźnik" <q...@i...pl>

    Witam

    Poszukję kogoś, kto mógłby się zająć sprawą mojego wypadku samochodowego.
    ------

    Przeszło półtora roku temu najechałem w nocy (będąc oślepionym przez światła
    samochodu z naprzeciwka)
    na NIEOŚWIETLONY samochód (z otwartymi dzrzwiami) stojący za SZCZYTEM
    wzniesienia na ŚRODKU mojego pasa ruchu.
    U mnie alkohol: 0,00 , u drugiego brak badań (znaleziony przed samochodem
    GŁOWĄ w kierunku samochodu w stanie bez przytomności, ale i bez pobrudzonej,
    czy podartej odzieży, z "limem" pod okiem) - lekarz pogotowia jest w stanie
    potwierdzić stan wskazujący na spożycie alkoholu. Po czterech dniach drugi
    uczestnik wypadku (celowo nie używam słowa: "kierowca") zmarł.

    Przez pierwszy rok po wypadku sędzia nie potrafił wyznaczyć terminu, aż w
    końcu poszedł na emeryturę.
    Po ROKU odbyła się pierwsza sprawa sądowa z urzędu, na której obaliłem
    ekspertyzę prędkościową (118 km/h), potem wizja lokalna, sporządzenie
    skorygowanej ( :((( ) ekspertyzy (106 km/h), następnie druga sprawa -
    przerwana w połowie w trybie nadzwyczajnym (inna sprawa gangu złodziei
    samochodów). Sprawa trzecia nie odbyła się z powodu pojścia pani ławniczki
    do szpitala; podobnie rozprawa nr 4.
    Niestety piątej już nie będzie, ponieważ pani ławnik "przeniosła się na łono
    Abrahama" - koniecznośc wznowienia całego przewodu sądowego.

    Sprawa w zasadzie toczy się w dobrym kierunku, tyle, że wolałbym, żeby "szła
    z kopyta", a nie "toczyła się".

    Mnóstwo kruczków deprecjonujących zarówno Policję, Prokuraturę, jak i w
    końcu sam Sąd.

    Kontak: q...@i...pl