  • 1. Data: 2002-06-24 17:19:36
    Temat: Klopoty z PZU Zycie
    Od: "nef" <n...@i...pl>

    Moja znajoma kilka lat temu byla agentem w firmie
    ubezpieczeniowej (PZU Zycie) i tamze wykupila sobie ubezpieczenie
    na zycie.
    Obecnie pracuje w otwartym funduszu emerytalnym w
    konkurencyjnej firmie. Jej praca polega glownie na
    przepisywaniu osób z innych funduszy. Problem polega na tym,
    ze przepisuje klientów funduszu emerytalnego, ktorego
    glownym udzialowcem jest PZU Zycie. Pracownicy tejze firmy, chcac
    zatrzymac klientow opowiadaja ,ze moja znajoma sama
    jest ich klientka a im sprzedaje byle co :-)
    Po pierwsze jest to nieprawda, bo znajoma zapisala sie
    do funduszu emerytalnego, w ktorym pracuje obecnie.
    Po drugie: pracownicy PZU posluguja sie informacjami ktore
    powiny byc chyba tajemnica.

    Co zrobic aby pracownicy PZU zaprzestali takich praktyk?

    Nef